کد خبر: 293576
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
آغاز رای‌دهی مردمی به قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای هرمزگان

با راه‌یابی ۱۴۷ قصه برتر به بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، فرآیند رأی‌گیری انتخاب قصه‌گویان برتر هرمزگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: در مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تعداد ۲۷۴ نفر در سامانه قصه‌گویی ثبت شد که از این تعداد ۱۶۳ نفر در مرحله صحنه‌ای و ۱۱۱ نفر در بخش ۹۰ ثانیه بود.

ناهید سلیمانی احمدی افزود: اکنون ۳ نفر از قصه‌گویان برگزیده استان هرمزگان در انتظار آرای مردمی هستند.

وی ادامه داد: این ۳ نفر زهرا رحمانی با قصه « دوچرخه سوار»، محمد بی‌طمع با قصه «کفش» و زینب رنجبری پازیارتی با قصه «یک روز آب‌تنی» هرمزگانی‌های راه‌یافته به مرحله پایانی قصه‌های نود ثانیه‌ای هستند که در انتظار آرای مردمی به سر می‌برند.

سلیمانی احمدی بیان داشت: قصه‌های برتر از روز یک‌شنبه ۱۰ آذر در پایگاه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی www.kanoonfest.ir منتشر شه تا در بخش نگاه مخاطبان، قصه برتر با رأی قصه‌دوستان انتخاب شود.

لینک قصه‌گویان بخش ۹۰ ثانیه هرمزگان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان اضافه کرد: مردم می‌توانند برای انتخاب قصه‌گوی برتر خود لینک هر قصه‌گو در بخش 90 ثانیه این استان را انتخاب و رای بدهند.

زهرا رحمانی

http://kanoonfest.ir/fa-IR/Opuses/۱۲۲۲۲/%D۸%AF%D۹%۸۸%DA%۸۶%D۸%B۱%D۸%AE%D۹%۸۷-%D۸%B۳%D۹%۸۸%D۸%A۷%D۸%B۱%DB%۸C      

محمد بی طمع

http://kanoonfest.ir/fa-IR/Opuses/۱۴۳۲۸/%DA%A۹%D۹%۸۱%D۸%B۴      

زینب رنجبری پازیارتی 

http://kanoonfest.ir/fa-IR/Opuses/۱۴۹۴۸/%DB%۸C%DA%A۹-%D۸%B۱%D۹%۸۸%D۸%B۱-%D۸%A۲%D۸%A۸-%D۸%AA%D۹%۸۶%DB%۸C

بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در این دوره با شعار "آینده ساختنی است" در قالب ۲ بخش صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای با حضور شرکت کنندگان و علاقه‌مندان برنامه ریزی شده‌ است.

در بخش بین‌الملل این دوره، «عفت تفضلی» از استان هرمزگان با قصه «ملنگو» به مرحله پایانی بخش بین‌الملل بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راه یافت.

مرحله پایانی بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر در تهران برگزار و شرکت‌کنندگان در بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره ۲۷ آذر امسال در حضور داوران و علاقه‌مندان قصه‌گویی به روی صحنه می‌روند.

هم‌چنین در بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، فاطمه غفاری سروستانی مربی مسوول مجتمع فرهنگی هنری آفرینش بندرعباس با قصه قصه "آرزوی بزرگ"و الهام اسکندری (در بخش آزاد)  با قصه‌گوی قصه "ابرکوچولو" هر۲ از استان هرمزگان برتر معرفی شدند.

برگزیدگان بخش منطقه‌ای بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در مرحله کشوری این جشنواره ۳۰ آذرماه در شب یلدا در تهران باهم رقابت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =