پژوهشگران کانون استان تهران در میان‌برترین‌ها معرفی شدند

مربی و عضو کانون استان تهران در دو بخش‌ «اقدام پژوهی و پژوهش اعضا» در یازدهمین ویژه‌برنامه «هفته پژوهش» به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، آیین پایانی یازدهمین ویژه‌برنامه هفته پژوهش بعدازظهر روز دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برگزار شد.

بنا بر اعلام هیئت‌داوران، این جشنواره در چهار بخش «پژوهش اعضا، اقدام پژوهی، پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی و مقاله» برگزار و ۳۷۹ اثر پژوهشی شامل ۵۰ مقاله، ۳۲ پایان‌نامه و طرح پژوهشی، ۱۳۱ اقدام‌پژوهی و ۱۶۶ پژوهش اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت.

بر همین اساس در بخش اقدام پژوهی  از میان ۶۳ اثر در مرحله نهایی، ۳ اثر به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شد که «مریم رضایی» مربی مسئول مرکز پردیس کانون استان تهران، با اقدام پژوهی «راه‌کارهای تقویت مهارت پرسش‌گری در اعضای کودک دختر مرکز فرهنگی هنری پردیس» به‌عنوان برگزیده معرفی شد.

هیئت‌داوران این بخش متشکل از اقبال قاسمی پویا، ابوالفضل بختیاری و مهناز عرب بودند. این داوران شرکت‌کنندگان را به رعایت مراحل اقدام پژوهی در ارائه گزارش، توجه بیشتر به جمع‌آوری اطلاعات دقیق و اجتناب ازنظرها و تجربه‌های شخصی، ارائه راهکارها بر اساس مطالعه و بررسی، پرهیز از انتخاب موضوع‌های تکراری و کلیشه‌ای و مشارکتی بودن پژوهش در عمل توصیه کرده‌اند.

در همین حال در بخش پژوهش اعضای کودک و نوجوان کانون و بر اساس رأی داوران« جاوید سرایی، ملاحت نجفی و محبوبه اسپیدکار»، از بین ۱۶۶ اثر دریافتی پس از بررسی اولیه و داوری در مرحله‌ی اول۶۳ اثر به مرحله‌ی داوری نهایی راه یافت و در مرحله‌ی نهایی نیز ۴ اثر به‌عنوان آثار برگزیده معرفی شد.

بر این اساس «سبحان رحمانی» عضو مرکز شماره ۲۷ با پژوهش «محتوای تصنیف‌های دوره مشروطه و انقلاب اسلامی» در جمع پژوهشگران برتر این بخش انتخاب شد.

آیین پایانی هفته پژوهش در کانون و قدردانی از برگزیدگان این رویداد پژوهشی روز ۱۱ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =