کد خبر: 293666
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
بازدید 246
کتابخانه‌ها چشم و چراغ کانون هستند

بهناز ضرابی‌زاده مدیر کل کانون استان همدان در نشست صبحگاهی با مسئولین مراکز استان، معاونین، کارشناسان و کارکنان اداره کل کانون حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان این نشست در تاریخ ۱۲ آذرماه و در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار شد. ضرابی‌زاده ضمن بیان و انعکاس اخبار و اهم مطالبی که در نشست فصلی مدیران کل کانون که از تاریخ ۵ لغایت ۷ آذر در تهران برگزار شد گفت: کتابخانه‌ها چشم و چراغ کانون هستند و برای جذاب‌تر شدن کتابخانه‌ها همه باید تلاش کنیم و آستین همت را بالا بزنیم. وی افزود کتابخانه‌های کانون هم به لحاظ محتوا و فعالیت و هم به لحاظ ظاهر نیازمند بروزرسانی هستند و لازم است همه کسانی که با کودکان در ارتباط هستند فرزند زمان خویشتن باشند و به نیازهای روز کانون توجه نمایند. بی شک کیفیت و عمیق بودن فعالیت‌ها بیشتر از کمیت اهمیت دارد.

سپس به رئوس اصلی اهداف و انتظارات معاونین فرهنگی،  توسعه منابع انسانی، اداری، ارزیابی عملکرد، تولید، حراست و ... در کانون اشاره کرد و در پایان با پاسخ به سوالات حاضران ۴ عنوان از جدیدترین کتاب‌های منشر شده کانون در اختیار مسئولین مراکز قرار گرفت تا با ثبت سریع و آماده‌سازی جهت امانت، روانه قفسه کتابخانه‌ها شوند.

در پایان از همکارانی که بیشترین تلاش را در برگزاری بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک در استان همدان داشتند و نیز همکاران مرکز بهار و فامنین به جهت اجرای بیشترین فعالیت‌ها در هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =