کد خبر: 293766
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
بازدید 213
سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت  استان فارس برگزار شد

سومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در اداره کل کانون فارس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، ضمن معرفی برنامه‌ها وعملکرد کانون، در رابطه با فعالیت بخش آموزش و پژوهش کانون استان فارس به ارائه توضیح پرداخت.

درادامه این جلسه که با محور مدیریت سرمایه انسانی تشکیل شد چهارشاخص: نیازسنجی و طراحی برنامه‌ی آموزشی، اجرا و ارزشیابی دوره‌های آموزشی مدیران و کارکنان، اجرای طرح ارزیابی و تربیت مدیران و ارزشیابی عملکرد کارکنان مورد بررسی قرار گرفت.

جاوید روزگار، کارشناس آموزش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیز که در این جلسه حضور داشت با تأکید بر آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های سازمان مدیریت، نحوه صحیح وعلمی نیازسنجی و بازطراحی استانداردهای آموزشی مشاغل اختصاصی به تفکیک رتبه‌های شغلی، تهیه شناسنامه آموزشی برای هر شغل در کانون، نیازسنجی فردی و تهیه شناسنامه آموزشی برای شاغلان و تشکیل بانک اطلاعات آموزشی بر اساس نتایج نیازسنجی شغلی، دوره‌های عمومی ابلاغی و دوره‌های مدیریتی ابلاغ شده را بیان و بر اجرای صحیح آن تأکید کرد.

شورای راهبردی توسعه مدیریت کانون فارس با توجه به دستورالعمل مدیر کل ارزیابی عملکرد کانون تشکیل می شود. پس از برگزاری جلسه در تهران در استان ها نیز با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیر کل کانون، معاونین، کارشناس ارزیابی عملکرد، مسئول حراست و کارشناس مهمان ویژه جلسه متناسب با موضوع مورد بررسی برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =