هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کردستان با معرفی گروههای برتر در سنندج پایان یافت

هجدهمین جشنواره استانی «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با معرفی گروههای برتر در مجتمع فرهنگی هنری کانون سنندج به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در این جشنواره  18 گروه شرکت کردند که پنج گروه از شهرستان های سنندج، قروه، دهگلان و بیجار به مرحله استانی را پیدا کرده و به رقابت پرداختند.

پس از رقابت یک روزه نمایشهای راز قله ی گاف از مرکز فرهنگی هنری بیجار، دختری دارم شاه نداره از مرکز فرهنگی هنری دهگلان و قلب مترسک از مرکز فرهنگی هنری سنندج  با رای داوران به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایش کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون منتشر شد این رویداد هنری با شعار نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده در سه بخش نمایش زنده عروسکی، کتاب‌خانه‌ای یا نمایش خلاق و بازی‌های خلاق و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار شد.

بر همین اساس در این دوره از جشنواره سه گروه شامل اعضا ۱۲ تا ۱۸ سال و اعضا ارشد کانون ۱۸ تا ۲۴ سال هم‌چنین مربیان و کارشناسان کانون به عنوان عوامل موثر در تولید نمایش شرکت داده ‌شدند.

علیرضا همتیان، صابرنیکبخت و سید فریدون احمدی از داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان بودند.

مرحله کشوری هجدهمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی کانون بر اساس اعلام فراخوان قرار است ۲۶ تا ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹ در اهواز برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =