مراسم تجلیل از پژوهش‌گران و اعضای موفق کانون خراسان جنوبی برگزار شد

هم‌زمان با فرارسیدن هفته پژوهش، طی مراسمی با حضور مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی پژوهش‌گران و اعضای موفق کانون استان در سطوح ملی و بین الملی تقدیر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون در مراسم تقدیر از اعضای برگزیده حوزه پژوهش و اعضای موفق در مراکز کانون استان طی سخنانی  پژوهش را  راه رسیدن  انسان به توسعه پایدار دانست و گفت: جامعه ما نیازمند پژوهش است و با پژوهش باید نیازها شناسایی و راه حل آن تبیین و ارائه شود.

حمیدی اقدام پژوهی را از فعالیت‌های موفق و قابل توسعه  کانون  عنوان کرد و ادامه داد: در هفته پژوهش بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری شامل کارگاه‌های آموزشی، معرفی پژوهش‌گران برتر استانی و کشوری و بزرگان دینی و ملی، معرفی کتاب‌های علمی، بازدید از مراکز پژوهشی و تولید علم، معرفی کتاب‌های مرجع و... در مراکز فرهنگی و هنری  ثابت، سیار و پستی استان پیش بینی شده است.

وی در ادامه کانون پرورش فکری را مکانی برای طرح ایده ها و فرصتی مناسب برای انجام فعالیت‌های پژوهشی معرفی کرد.

در این مراسم که در صبح روز پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ و در آستانه هفته پژوهش در محل کانون شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد اعضای برگزیده فعالیت‌های پژوهشی در مراکز و همچنین اعضای برگزیده در مسابقات ملی و بین المللی  کانون استان جوایز و لوح های تقدیر خود را از دست مدیر کل استان دریافت کردند.

بر اساس این گزارش آرتین جعفری، یوسف جنتی نسب و سید علی حجتی با پژوهش «چگونه دنیا را می بینیم» از کانون شماره ۳ بیرجند، اعظم عظیمی، مرضیه کشت گر و ستایش هاشمی نسب با پژوهش «گیاهان دارویی محل زندگی من و خواص آن‌ها» و همچنین امیر حسام اکبری نیا، سروش تاجری و سعید راستی با پژوهش «خرما میوه زندگی»  از کانون  شهرستان نهبندان تقدیر شدند.

همچنین در بخش هنری، فاطمه خسروپناه، کوثر گندم‌کار، فائقه خسروی محمد سلطان و مبینا حسینی از کانون شماره یک و فراگیر بیرجند و مریم محمد پور، هدیه زهرا کهن ترابی، رویا سادات ابوالفضلی و صدرا تقی نژاد از کانون قاین «دیپلم افتخار سیزدهمین مسابقه بین المللی نقاشی سرزمین مادری کشور بلاروس سال ۲۰۱۸» و در همین بخش فهمیمه مزگی نژاد، زهرا توفیقی و فاطمه زهرا تقریبی «گواهی شرکت در نمایشگاه» خود را دریافت کردند.

در بخش عکاسی هفتمین دو سالانه ملی هنرهای تجسمی«زنگ مهربانی» نازنین شهریاری، ستایش عباسی به عنوان «برگزیده» و سجاد دلاکه به عنوان «شایسته تقدیر» هر سه از کانون شماره سه بیرجند، و در بخش نقاشی منیره صفری از کانون بشرویه به عنوان «برگزیده»، الهه کارگر از کانون قاین، «دیپلم افتخار» و کیانا کیال از کانون شهرستان فردوس لوح تقدیر و جوایز خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =