یکصدمین چاپ کتاب نویسنده همدانی به معصومه ابتکار اهدا شد

شورای مشورتی زنان استان همدان با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده، استاندار، معاون سیاسی و امنیتی، مدیران کل سیاسی و امورزنان در سالن جلسات شهدای استانداری همدان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این جلسه که جمعی از بانوان نخبه  و دانشگاهی استان حضور داشتند، نمایندگان ادارات و سازمان‌ها ضمن ارائه‌ی مشکلات، از دغدغه‌های مختلف در حوزه‌ی بانوان سخن گفتند.

در ادامه بهناز ضرابی‌زاده، مدیرکل کانون استان به نمایندگی از بانوان مدیر، ضمن خوش‌آمدگویی به معصومه ابتکار، همدان را به عنوان شهر تقریظ‌ها معرفی کرد و گفت: همدان تنها استانی است که نویسندگان آن بیشترین تقریظ‌ها را از مقام معظم رهبری دریافت کرده‌اند. نویسنده کتاب دختر شینا همچنین سه جلد از کتاب‌های خود با عنوان گلستان یازدهم، ساجی و چاپ صدمین کتاب دختر شینا را به معاون رئیس جمهور هدیه کرد و یادآور شد که مضمون این کتاب‌ها خاطرات زنانی است که در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش همسران خود حماسه آفریدند.

معصومه ابتکار نیز ضمن تشکر از مدیرکل کانون، ابراز امیدواری کرد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در حوزه‌ی زنان و بانوان هرچه بیشتر تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =