کد خبر: 293970
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
آثار مهرواره شعر آفرینش مازندران داوری شد

آثار رسیده به دبیرخانه مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری مازندران داوری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نخستین مهرواره شعر آفرینش اسفندماه سال  ۱۳۹۷ با حضور اعضای برگزیده‌ی انجمن‌های ادبی سراسر کشور برگزار شد، اکنون دومین دوره آن با شعار «آینده را باید ساخت» در زمستان ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

به گفته کارشناس آفرینش‌‍‌های ادبی کانون مازندران، فراخوان این مهرواره آبان ماه امسال به سراسر مراکز فرهنگی هنری استان ارسال شد و  58 اثر شعر در بخش اعضای نوجوان به دبیرخانه استانی رسید.

عالمه میرشفیعی افزود: این برنامه ویژه اعضای ارشد و کارگاه‌های ادبی اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون در گروه سنی 14 تا 22 سال  است.

میرشفیعی گفت: از میان 58 اثر رسیده به دبیرخانه 12 اثر به عنوان منتخب استانی از سوی هیات داوران انتخاب و به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود.

هیات انتخاب آثار شعر رسیده به دبیرخانه مازندران : عالمه میرشفیعی- جواد کشوری و نرگس حسینی بوده اند.

مهرواره شعر آفرینش، هم‌نشینی اعضای کانون و فرصتی برای تبادل تجربه‌ها و یادگیری گروهی و مشاهده مشارکتی اعضای نوجوان و ارشد کانون است که از دل کارگاه‌های ادبی و هنری برخاسته‌اند تا در این رویداد غیررقابتی گردهم ‌آیند و آثار خلاق خود را ارایه ‌کنند.

براساس این فراخوان آثار شعری این مهرواره، با موضوع‌هایی از جمله «راه‌های زندگی بهتر و سالم‌تر»، «تمرین زندگی»، «حال خوش زندگی»، «آینده از نگاه نوجوانان» و «موضوع آزاد» و در بخش ویژه با عنوان شعر طنز در تمامی قالب‌های شعر فارسی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =