کد خبر: 294043
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
دور همی انجمن کلاکت در سنندج برگزار شد

اولین سالروز تشکیل انجمن فیلمسازان نوجوان کلاکت با حضور اعضای نوجوان عضو انجمن در مجتمع فرهنگی هنری سنندج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در هفتمین جلسه انجمن فیلمسازان نوجوان کلاکت ویژه برنامه ای به مناسبت یک سال فعالیت انجمن در مجتمع فرهنگی هنری سنندج برگزار گردید.

  در این ویژه برنامه ساعت هشت ونیم صبح با برگزاری جلسه انجمن در کارگاه انیمیشن ( با حضور ئاکو زندکریمی ) و با موضوع فیلمنامه آغاز شد اعضا با قالب فیلمنامه و سکانس بندی آشنا شدند و داستانهایی را که جلسات گذشته تکمیل کرده بودند تا حدودی و به صورت تمرینی سکانس بندی کردند.

ساعت ده و نیم ادامه برنامه در سالن سینمای مجتمع و با حضور کارشناس مسئول ، مسئول حراست کارشناس فرهنگی، کارشناس ادبی، کارشناس روابط عمومی ، مربیان مرکز و اعضای انجمن ادامه یافت. برنامه سالن با تلاوت قرآن کریم ، سرود ملی و سرود کانون آغاز شد و در ادامه با سخنان مجری و خوش آمد گویی به مهمانها ، کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی  با کلامشان انگیزه بخش ادامه راه انجمن شدند.

حمیدرضا پوررضایی در سخنانی به برنامه های انجمن از افتتاحیه تا به امروز اشاره کرد و افزود: از ابتدای کار انجمن در جریان جلسات بوده و در چند جلسه اول حضور پیدا کرده است.

پوررضایی همچنین انجمن فیلمسازی را یکی از فعال ترین انجمن های استان دانست در مورد توانایی اعضا صحبت کردند،در پایان نیز با اشاره به آینده انجمن ، و موفق بودن اعضا در این راه سخنانشان را پایان دادند.

در ادامه برنامه ساعدپناه مربی هنری مجتمع و مسئول انجمن فیلمسازان کلاکت گزارشی از عملکرد کارگاه و انجمن را ارائه داد. وی سخنان خود را با شروع کارگاه پویانمایی و عکاسی در مجتمع آغاز و در ادامه به موفقیتهای اعضا در این کارگاه ها وبرگزاری برنامه های مرتبط با فیلمسازی پرداخت .

ساعدپناه به افتتاح انجمن در سال گذشته و برنامه هایی که در افتتاحیه از آن سخن گفته بود،اشاره کرد و اینکه جلسات در این یک سال در همین راستا حرکت کرده است و اعضا از مرحله ایده شروع به کار کرده اند و در راه تولید فیلم کوتاه هستند.

در پایان نیز از زحمات همکاران مرکز و همکاری مسئول مرکز مجتمع فرهنگی هنری سنندج تشکر کرد و تلاش های ئاکو زندکریمی فیلمساز جوان سنندجی که در چند جلسه گذشته انجمن همکاری داشته است را ستودنی خواند.

در ادامه برنامه 8 اثر تولید شده کارگاه فیلم و انیمیشن مجتمع(4 فیلم کوتاه و 4 انیمیشن) که در جشنواره های مختلف حضور داشته و کسب عنوان کرده اند، نمایش داده شد.

بعد از اکران فیلم ها از اعضای انجمن و ئاکو زندکریمی تقدیر شدو پایان برنامه سالن ، با شیرینی کیک تولد انجمن شیرین تر شد. با برش کیک و پذیرایی ، برنامه دورهمی کلاکت با خاطره ای خوش برای اعضا و مربیان ، شروع  سالی نو برای انجمن با تلاش و انگیزه بیشتری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =