قصه‌گوی همدانی برگزیده ویژه هیات داوران بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد

احمد عسگری قصه‌گوی توانمند همدانی موفق شد عنوان برگزیده ویژه هیات داوران را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با معرفی برگزیدگان در سه بخش ملی، بین‌الملل و قصه‌ی 90 ثانیه‌ای در تهران با حضور قصه‌گویان منتخب داخلی و خارجی به کار خود پایان داد.

آئین پایانی این جشنواره عصر روز شنبه 30 آذرماه 1398 هم‌زمان با شب یلدا در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

بر این اساس هیات داوران بخش ملی، متشکل از بهرام شاه‌محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه‌آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزیدگان خود را اعلام کردند که بر اساس آن، احمد عسگری توانست عنوان برگزیده ویژه هیات داوران را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است: بیش از هزار جشن قصه‌گویی در سراسر ایران برگزار شد که 31 جشنواره در استان‌ها اجرا شد که بر اساس آن  17 هزار نفر قصه‌گو در این جشنواره حضور یافتند و افراد برگزیده، بخش‌های متعدد استانی و منطقه‌ای را پشت سر گذاشتند تا به مرحله نهایی در بخش ملی و بین‌الملل راه یافتند.

در نهایت از این میان به طور کلی 313 نفر ایرانی و 193 نفر خارجی در بخش بین‌الملل با یکدیگر رقابت کردند تا بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی برگزیدگان خود را معرفی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =