نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون استان بوشهر با عنوان «نغمه های روشن فردا» برگزار می شود

نخستین مهرواره‌ سراسری سرود «آفرینش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» با برگزاری مهرواره سرود در سالن سینماکانون مرکز فرهنگی هنری گناوه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر ، در این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار می‌شود، گروه‌های مختلف مراکز فرهنگی هنری استان در دو بخش «سرود نمایش» و «نماهنگ» با هم به رقابت می‌پردازند تا از این میان  سه گروه انتخاب و به اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون معرفی شوند.

بر همین اساس واحد آموزش و پژوهش با معرفی رابط و تشکیل انجمن سرود اولین گام در این راه برداشته و با برگزاری کارگاه های سرود و آموزش در این زمینه نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون استان بوشهر به همت اداره کل  آفرینش های ادبی و هنری و انجمن سرود کانون با 4 گروه شرکت کننده از مراکز وحدتیه، شبانکاره، گناوه و دیلم را در تاریخ 7 روز شنبه دی ماه  1398 به میزبانی مرکز فرهنگی هنری گناوه برگزار می کند.

کارشناس هنری کانون استان بوشهر ضمن تشریح برنامه های مهرواره سرود جدول زمانبندی را نیز اعلام کرد.

هدف از برگزاری مهرواره سرود، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون  است.

پس از برگزاری مهرواره ، آثار برگزیده به دبیرخانه مرکزی این رویداد ارسال و از سوی هیئت داوران بررسی می‌شوند و در پایان هفت گروه برگزیده پایانی وارد مرحله کشوری خواهند شد.

یادآوری می‌شود مرحله کشوری «مهرواره سرود» کانون از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ با میزبانی استان گیلان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =