کد خبر: 294338
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴
برگزاری «مهرواره یار مهربان» در جزیره عجایب ۷ گانه

مهرواره یار مهربان با همکاری مدارس راهنمایی شهر درگهان با حضور دانش‌آموزان، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم و معلمان مدارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، مهرواره یار مهربان با همکاری مدارس راهنمایی شهر درگهان با حضور دانش‌آموزان، مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون قشم و معلمان مدارس برگزار شد.

فرحناز شهنوازی، مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم در این آیین گفت: ضرورت برنامه‌های کتاب محور شوق به مطالعه را در دانش‌آموزان و اعضای کودک ونوجوان افزایش می‌دهد و علاوه بر آن زمینه آشنایی حداکثری آن‌ها به کتاب و کتاب‌خوانی می‌شود.

 وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان قشم تمام تلاش خود را برای معرفی کتاب‌های کانون در بین دانش‌آموزان مدارس نموده است تا همکاری بیشتری نیز بین مرکز فرهنگی هنری قشم و مدارس صورت گیرد.

مربی مسئول کانون قشم گفت: اولین دوره مسابقه‌ی معرفی کتاب با هدف و شعار معاونت فرهنگی  «آینده ساختنی است » به شیوه خلاق برگزارشد که دو شیوه معرفی به صورت دیواری و شیوه نمایشی و قصه‌گویی از روش‌های برگزاری این مهرواره بود.

شهنوازی گفت: در این مهرواره پس از معرفی کتاب‌ها اعضا به صورت خلاق به معرفی کتاب‌ها پرداختند و سپس برترین‌های این دوره معرفی شدند.

کتاب « دختر نارنج وترنج » به دلیل هماهنگی گروهی، کتاب « کره ماه  » از انتشارات کانون به دلیل تسلط  بر ارائه مطالب، کتاب « ننه گلاب »  به دلیل  بازی خوب وعالی شخصیت پیرزن انتخاب موضوع(صرفه جویی آب) کتاب « باز باران از انتشارات کانون» به دلیل ارائه مسلط و زیبا وخلاق و خوانش صحیح اشعار کتاب، به ترتیب به عنوان برگزیده‌های این دوره از مهرواره یار مهربان توسط هیئت داوران انتخاب شدند.

فرحناز شهنوازی مسئول مرکز فرهنگی هنری کانون و فروغ ملایی مربی ادبی کانون قشم از داوران این دوره از مهرواره بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =