نشست ادبی با حضور شاعر کودک ونوجوان " محمد صدیق کریمی " در مریوان برگزار شد

نشست ادبی در مرکز فرهنگی هنری مریوان با حضور شاعر و نویسنده توانمند کرد محمد صدیق کریمی و حضور اعضای ادبی فعال مرکز برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، شایسته احمدی مربی مسئول مرکز مریوان ضمن اعلام این خبر گفت: محمد صدیق کریمی از شعرای بومی منطقه مریوان می باشد که آثاری از نامبرده در زمینه شعر و داستان برای کودکان و بزرگسالان انتشار یافته است ومهمترین اثر وی در زمینه ادبیات کودک ،چاپ آثاری با عنوان " گرده وورده " و "خرگوش سفید "می باشد.

احمدی در ادامه افزود :این نشست ادبی با حضور 60نفر از اعضای کودک ونوجوان ادبی مرکز مریوان 1 برگزار گردید و اعضا به خوانش آثار ادبی خود پرداختند وآثار قرائت شده توسط شاعر نشست مهمان برنامه مورد نقد و بررسی قرار گرفت .

در ادامه ی نشست کریمی به ارایه ی  بررسی چگونگی " زاویه دید و موضوع ومحتوا " در داستان نویسی پرداخت و ضمن ارایه ی مثال هایی در این زمینه به تشریح موضوع مورد بحث پرداخت .

همچنین در ادامه نشست مربی ادبی مرکز مریوان به ارایه ی گزارشی در زمینه فعالیت های ادبی مرکز مریوان یک و دستاوردها و موفقیت های اعضای پرداخت و ضمن اهدای جوایز به آثار برتر و اعضای برتر ادبی مرکز از آنها تقدیر نمود . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =