21 عضو کانون پرورش فکری کردستان به قله مسابقات ملی و بین المللی رسیدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه گذشته اعضای مراکز مختلف این کانون با شرکت در مسابقات و جشنواره‌های ملی و بین المللی موفق به کسب ۲۱ مقام برتر شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سهیلا شیخی در سخنانی اظهار داشت: پنج مورد از این مقام‌ها مربوط به مسابقات بین المللی و بقیه موفقیت‌ها در مسابقات و جشنواره‌های ملی توسط اعضای این کانون کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه سه مورد از پنج مقام بین المللی مربوط به مسابقه بین المللی هنر و گرافیک (سرزمین مادری)، یک مورد مربوط به مسابقه نقاشی سازمان نقشه برداری کشور با همکاری انجمن بین المللی کارتوگرافی و آخرین مورد مربوط به جشنواره قصه گویی است، افزود: ۱۸ مقام ملی نیز مربوط به مسابقه نقاشی، جشنواره قصه‌گویی، کتابخوان کشور، نامه‌ای به امام رضا (ع)، جشنواره کتابخوانی رضوی، مهرواره داستان نویسی، مسابقات سرزمین مادری و جشنواره شوناس است.

شیخی یادآور شد: در این مدت همچنین ۶ انجمن شامل انجمن ادبی رازاوه، سرود لاوژه، قصه‌گویی، نمایش بیجار، عکاسی مریوان و فیلم سازی کلاکت تشکیل شده که هر کدام از آنها تاثیرات زیادی بر ارتقای فعالیت‌های کانون داشته و برای تقویت آن ضروری بوده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان اضافه کرد: برگزاری ۱۵ مهرواره، سه جشنواره استانی شامل نمایش عروسکی، نقاشی و قصه گویی و ۲۰ جشن قصه گویی از دیگر برنامه‌های مهم کانون پرورش فکری کردستان در سال جاری است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت برنامه‌های کانون از اهداف مهم آنها است، گفت: در این راستا امسال برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام شد که نتیجه آن  برگزاری برنامه‌هایی با حضور پررنگ کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف این استان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =