شهادت، پاداش بیش از ۴۰ سال مجاهدت سردار سلیمانی بود

در پی شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی شهادت را اجر بزرگ‌مرد مجاهدی که بیش از چهار دهه از عمر شریف خود را وقف نبرد حق علیه باطل کرده است عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، متن پیام تسلیت جواد زاهدی بدین شرح است: شهادت سردار سلیمانی و جمعی از یاران با وفایش برگ زرین دیگری از دفتر پرافتخار ایثار و شهادت است، سردار سلیمانی به مصداق آیه شریفه « وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ » در خاطر ملت قهرمان ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان، جاودانه شد.

به یقین این شهادت پرافتخار پایان راه جبهه مقاومت نیست و شهادت جانسوز این سردار مجاهد، روحیه ایثار، شهادت و حق طلبی را در جان میلیون‌ها انسان دیگر مشتعل کرد. استمرار راه شهدا با تأسی از این اسوه مجاهدت و تحت لوای رهبری معظم انقلاب می تواند مشت دیگری بر دهان ایادی استکبار، یاوه گویان و به ویژه آمریکای جنایتکار باشد. شهادت سردار سلیمانی را محضر حضرت ولی عصر «عج»، مقام عظمای ولایت و مردم بصیر ایران اسلامی تسلیت می گویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =