استمرار « امداد فرهنگی» کانون در روستاهای کمتر توسعه یافته گلستان

کانون پرورش فکری گلستان در راستای سیاست های خود مبنی بر بهره مندی تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی از ظرفیت ها و امکانات فرهنگی هنری «فاز سوم امداد فرهنگی» را در مناطق کمتر توسعه یافته آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در راستای گسترش و بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان گلستانی از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی، کانون گلستان خدمات خود را به بچه‌های محروم روستایی و کم برخوردار استان در قالب طرح " امداد فرهنگی" گسترش می‌دهد.

در ادامه این طرح، مربیان مراکز ثابت و سیار کانون گلستان، با حضور در روستاهای یلمه خندان و آق زبیر از توابع شهرستان آق‌قلا و گز غربی و لیوان شرقی از توابع شهرستان بندرگز  ضمن اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند قصه گویی، بازی و سرگرمی، نقاشی، نمایش فیلم، کاردستی و ... هدایایی را در قالب بسته‌های فرهنگی به کودکان و نوجوانان این روستاها اهدا کردند.

گفتنی‌است فاز سوم امداد فرهنگی کانون پرورش فکری گلستان از ابتدای دی‌ماه آغاز و تا انتهای سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت و در این طرح برنامه ها و فعالیت‌های مختلفی در راستای تقویت روحیه و مهارت آموزی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر توسعه یافته ارائه می‌شود.

یادآور می‌گردد فاز اول امداد فرهنگی کانون گلستان از ابتدای سال جاری و همزمان با جاری شدن سیل در شهرهای گنبد ، آق قلا و گمیشان آغاز شد و فاز دوم آن نیز توسط مربیان کانونی به کودکان و نوجوانان این مناطق در فصل تابستان و پاییز ادامه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =