بازدید امام جمعه و فرماندار از مرکز فرهنگی و هنری فردوس

امام جمعه و فرماندار شهرستان فردوس از مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا بابایی امام جمعه شهرستان فردوس به همراه حسن  میرزایی فرماندار و حسین  اکبری رییس شورای شهر فردوس از مرکز فرهنگی و هنری کانون بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور تعدادی از والدین و اعضای کانون برگزار شد، حجت الاسلام المسلمین بابایی طی سخنانی به تبیین اهمیت دوران نوجوانی پرداخت و گفت: نوجوانی یکی ‌از مراحل مهم در رشد شخصیت انسان است، دوره‌ای که فرد از دوران کودکی خارج شده و با نقش‌ها و مسئولیت‌های جدید در خانواده و جامعه روبرو می‌شود.

وی بر لزوم اخلاص در انجام خدمت و توجه به نوجوانان تاکید کرد و افزود: محیط و فضای خانواده و نحوه ارتباط والدین با نوجوان و جامعه  در تکامل و شکل گیری شخصیت نوجوان نقش مهمی دارد که باید به آن توجه کرد.

در ادامه حسن میرزایی فرماندار شهرستان نیزطی سخنانی کوتاه به افتخارات و نقش مهم کانون به عنوان مکانی امنی برای خانواده ها تاکید کرد و موفقیت اعضا کانون در شهرستان فردوس به ویژه راه‌یابی گروه سرود این مرکز را به مرحله داوری کشوری نخستین مهرواره سرود آفرینش تبریک گفت.

در همین حال حسین اکبری رییس شورای شهر فردوس نیز کانون پرورش فکری را دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های  مناسبی برای جذب کودکان و نوجوانان دانست و گفت: کانون در شهرستان فردوس  تعاملات خوبی با سایر سازمان‌های هم سو دارد و به خوبی توانسته است با جذب حداکثری کودکان ونوجوانان اتفاقات خوبی را در حوزه فرهنگی شهرستان رقم بزند.

گفتنی است در ادامه این بازید از اعضای گروه سرود مرکز که به مرحله کشوری نخستین مهرواره سرود آفرینش راه پیدا کرده‌اند با اهدای لوح تقدیر و از بخش‌های مختلف مرکز به ویژه آسمان نمای دیجیتال بازدید به‌عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =