ویژه برنامه ی نشریه نگاری سردار دل ها

مدیر کل کانون استان کردستان در سخنانی ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز و پرافتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سخنانی گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی ویژه برنامه ی نشریه نگاری سردار دل ها ویژه ی اعضا در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان،سهیلا شیخی افزود: این ویژه برنامه با هدف گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و انتقال رشادت های این شهید در راه اسلام به کودکان ونوجوانان ، آشنایی با زندگی و افکار ایشان برگزار می گردد.

شیخی خاطر نشان ساخت: انتقال مفاهیم ارزشی، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت از طریق اجرای فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی تأثیر عمیق تر و بیشتری خواهد داشت و نشریه نگاری یکی از فعالیت های برجسته ی فرهنگی است که در مراکز فرهنگی هنری کانون با مشارکت گروهی اعضا و هدایت مربیان اجرا می گردد.

وی در ادامه گفت: اجرای این فعالیت با رویکرد بزرگداشت یاد و رشادت های سپهبد قاسم سلیمانی و با عنوان سردار دل ها برگزار می گردد.

مدیر کل کانون استان کردستان عنوان ساخت: این برنامه مجموعه ای از فعالیت های فرهنگی هنری ادبی می باشد که در بخش ادبی با محوریت موضوع نامه ای به سردار دل ها ، دلنوشته ای تقدیم به سردار دل ها و در بخش فرهنگی و هنری با موضوع نقشی از یاد شهید به تهیه ی نشریه دیواری می پردازند.در اجرای این فعالیت تحقیق و پژوهش پیرامون ویژگی های شخصیتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز انجام می گیرد.

شیخی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار تا پنجم بهمن ماه بوده و تکنیک اثر نیز آزاد است.اندازه ی آثار 70 *100 و به صورت افقی خواهد بود.

لازم به ذکر است، نمایشگاهی از آثار تهیه شده توسط مربیان و اعضا کانون همزمان با چهلمین روز از شهادت  سردار سپهبد قاسم سلیمانی، سردار دل ها در سنندج برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =