ارزیابی عملکرد فرایندی برای تقویت رفتارهای مثبت است

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ارزیابی عملکرد را فرایندی دانست که از طریق آن می‌توان اطلاعات مفیـد و سـودمندی را برای تقویت رفتارهای مثبت به‌دست آورد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، محمدعلی‌ مقیمی، در آغاز نشست سالانه کارشناسان ارزیابی عملکرد کانون که از ۲۲ دی ۱۳۹۸ در مشهد آغاز شد، گفت: هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت‌های خود نیاز مبرم به نظام ارزیابی دارد.

وی افزود: نظام ارزیابی و کنترل در یک سیستم بر مبنای عدم برقراری ارتباط با محیط درون و برون سازمانی تلقی می‌شود و پیامد آن مشکلات  سازمان است.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات کانون هم چنین یادآور شد: وجود نظم در جهان خلقت حکایت از حلقه بازخورد کاملاً حساب شده‌ای دارد و نظام ارزیابی به عنوان یکی از عناصر این حلقه مطرح است، گرچه ممکن است بشر به علت نقص دانش و اطلاعات قادر به تبیین آن نباشد ولی قوام و دوام یک سیستم منوط به وجود نظام ارزیابی و کنترل است.

مقیمی در پایان ضمن اهدای لوح قدردانی به تعدادی از کارشناسان ارزیابی عملکرد کانون در استان‌های مختف اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی در این گردهم‌آیی سه روزه برای کارشناسان این حوزه برگزار خواهد شد.

گردهم‌آیی سالانه کارشناسان ارزیابی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۴ دی ۱۳۹۸ ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =