کد خبر: 294991
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
بازدید 241
هجدهمین جشنواره «هنرهای نمایشی» کانون پرورش فکری گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجرایی کانون گلستان، از برگزاری مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری در گرگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه مقصودلو با اشاره به شعار این جشنواره با عنوان«نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده»، گفت: ۱۱ گروه از مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان در این جشنواره به روی صحنه خواهند رفت.

وی گفت: بر اساس فراخوان و شیوه‌نامه برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کانون که از سوی معاونت فرهنگی کانون ارسال شده است این رویداد هنری در سه بخش نمایش «زنده_عروسکی»، «کتاب‌خانه‌ای» (نمایش خلاق و بازی‌های خلاق) و «نمایش‌نامه‌نویسی» برگزار خواهد شد.

مدیر اجرایی «هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی» یادآور شد: در این دوره از جشنواره ۱۵ گروه از سراسر استان شرکت نموده‌اند که از این تعداد ۱۱ گروه به مرحله استانی راه پیدا کرده و روز پنجشنبه مورخ ۳ بهمن‌ماه در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان به اجرای نمایش می پردازند.

بر این اساس نمایش‌های «مجید، هی و فرچه‌ها» به کارگردانی سارا مهرپویا از مرکز فرهنگی هنری شماره دو گرگان، «شبرنگ» به کارگردانی نفیسه خاندوزی از مرکز فرهنگی هنری کانون دلند، «زال و سیمرغ» به کارگردانی مائده بای مرکز فرهنگی هنری کانون رامیان، «کوزه طلا» به کارگردانی مارال صیادچی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبد، « افسانه روباه حلیه‌گر» به کارگردانی مرتضی ممشلی از مرکز فرهنگی هنری کانون مینودشت، «در انتظار بهار» به کارگردانی رضوان ابری از مرکز فرهنگی هنری کانون علی آباد کتول، « نوای گرگ نادان» به کارگردانی شهروز بایی از مرکز فرهنگی هنری کانون گمیشان، «دوستی» به کارگردانی بی‌بی رابغه صوف زاده از مرکز فرهنگی هنری کانون آق قلا، « گمشده » به کارگردانی مشترک سبیکه سادات میرقاسمی و ربابه کلاتی از مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گرگان، «گوساله لج باز» به کارگردانی لطیفه انصاف و « شازده و پهلوان » به کارگردانی لیلی دولت آبادی از مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد به اجرا در خواهد آمد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایش کانون در دو سطح استانی و کشوری برگزار می‌شود و پس از برگزاری مرحله استانی از هر استان سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =