ساختار فکری و شخصیتی انسان ها در دوران کودکی شکل می گیرد

مدیر کل کانون خراسان جنوبی هم‌زمان با حضور در شهرستان قاین به منظور افتتاح دومین انجمن ادبی کانون با محمد کریمی فرماندار شهرستان قاینات دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون در نشست کاری خود با فرماندار شهرستان قاین که‌هم‌زمان با 25 دی ماه 1398 در محل فرمانداری این شهرستان برگزارشد، ضمن ارایه‌ی گزارشی از فعالیت‌های مراکز فرهنگی وهنری ثابت و سیار کانون در شهرستان از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه‌ی کودک و نوجوان قدردانی و خواستار حمایت‌های همه‌جانبه ایشان در گسترش  طرح‌های عمرانی و برنامه‌های  فرهنگی مراکز کانون در این شهرستان شد.

حمیدی کتابخانه های سیار کانون را ظرفیتی مناسب برای خدمت رسانی به کودکان ونوجوانان مستعد روستاها دانست و گفت: با توجه به گستردگی شهرستان قاینات در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح دومین کتابخانه سیار روستایی  و خدمات رسانی کانون به بیش از 20 روستا توسط این کتابخانه در شهرستان خواهیم بود.

وی در پایان صحبتهای خود ضمن اشاره به موفیقت‌های بین المللی اخیر اعضای کارگاه‌های هنری  مرکز فرهنگی و هنری قاین در تاشکند ازبکستان گفت:  با توجه به استعدادهای ادبی در شهرستان قاین و به منظور ایجاد فرصت‌های مناسب برای خلق آثار ادبی توسط کودکان ونوجوانان عضو در این مرکز، انجمن ادبی تحت عنوان «آبی» در کانون قاین فعالیت خود را آغاز کرد که امیدواریم منجر به پرورش اندیشه‌های نو و همچنین خلاقیت‌ها و موفقیت‌های ادبی کودکان ونوجوانان در شهرستان شود. 

در ادامه این دیدار محمد کریمی فرماندار شهرستان قاینات نیز طی سخنانی فعالیت‌های کانون در شهرستان را تاثیر گذار و مثبت دانست و گفت: شاکله فکری، رفتاری و شخصیتی انسان ها در دوران کودکی شکل می گیرد. لذا هرچقدر ما بتوانیم برای فرزندان‌مان در این سنین سرمایه گذاری نماییم و وقت بگذاریم، قطعا سرمایه انسانی توانمندی برای آینده تربیت خواهیم نمود.

بر اساس این گزارش تبادل نظر در  خصوص اخذ اسناد مالکیت مرکز قاین و همچنین پیگیری به منظور احداث دومین مرکز فرهنگی وهنری ثابت از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه کاری بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =