دومین کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر استان همدان تشکیل جلسه داد

جلسه کارگروه دبیرخانه کودک‌ونوجوان ستاد دهه‌ی فجر یکشنبه ۲۹دی‌ماه با حضور مسئول کارگروه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون پرورش فکری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین کارگروه دبیرخانه کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ کانون استان همدان و با حضور اعضای کارگروه که متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کودکان و نوجوانان هستند، تشکیل شد.
در ابتدای جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن خوش‌آمدگویی و تسلیت ایام سراسر حزن شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در سانحه‌ی هواپیمای مسافربری، یاد و خاطره سردار سپهبدشهید حاج‌قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکای جنایت‌کار بداند با ریختن خون شهدایی هم‌چون قاسم سلیمانی، موتور انقلاب هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد و مردم شریف ایران هم‌چنان با قدرت ادامه‌دهنده‌ی راه سردار دلهایمان هستند.
ضرابی‌زاده این جلسه را دومین جلسه ستاد دهه‌ی فجر خواند و گفت: اولین جلسه کارگروه هفته‌ی گذشته به صورت درون سازمانی در اداره کل کانون و با حضور کارشناسان ستاد برگزار شد.
مدیرکل کانون استان ایجاد شور و نشاط، خلاقیت و نوآوری و امیدبخشی و امیدآفرینی را از رئوس مهم برنامه‌ها و فعالیت‌های مختص کودکان و نوجوانان برشمرد و گفت: ما باید شرایطی را ایجاد کنیم تا شور و نشاط در کودکان مشهود شود.
ضرابی‌زاده استفاده از فضاهای مجازی و پررنگ شدن آن در دهه‌ی مبارک فجر را لازم و ضروری دانست و تشویق کودکان و نوجوانان برای به اشتراک‌گذاشتن فعالیت‌های خود در این فضاها را امری لازم دانست.
وی هم‌چنین خدمات‌رسانی به روستاها واقشار آسیب‌پذیر را یکی دیگر از اهداف کانون خواند.
در ادامه این جلسه، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و دبیران کمیته کودک شهرستان‌های استان هریک به تفکیک، برنامه‌های قابل اجرا در ایام الله دهه‌ی فجر را اعلام کردند.
در پایان مقرر شد دستگاه‌های مختلف اجرایی، گزارش فعالیت‌های انجام شده را تاپایان بهمن‌ماه به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =