دیدار استاد «حسن ترخوانه» نقاش و هنرمند استانی و بین المللی زنجانی از کانون

دیدار استاد «حسن ترخوانه» نقاش و هنرمند پیشکسوت استانی و بین المللی زنجانی و اولین عضو سابق مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان زنجان با علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ در دیدار و بازدید استاد «حسن ترخوانه» نقاش و هنرمند پیشکسوت استانی و بین المللی زنجانی و اولین عضو سابق مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان زنجان با علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان راههای ایجاد کارگاههای نقاشی برای کودکان و نوجوانان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این دیدار علیرضا نوری با بیان اینکه نقاشی یکی از زیباترین هنرهای جهان است اظهار داشت: امروزه در علم روانشناسی از طریق نقاشی می‌توان به لایه‌های وجودی کودکان پی برد و با استعدادها و اخلاقیات آنها آشنا شد و آنها را پرورش و رشد داد و به مرحله ظهور رساند.

این هنرمند نقاش زنجانی در زمینه هنر معتقد است، هر کشوری، برای بقای خود به فرهنگ و هنر نیازمند است و کشوری که از نظر فرهنگ و هنر غنی باشد، می تواند در سایر زمینه ها نیز توسعه یابد.

استاد حسن ترخوانه بعنوان هنرمند پیشکسوت زنجانی در عرصه نقاشی بازنشسته سپاه استان است که در کنار تولید آثار فراوان در تمامی عرصه ها آثار فاخری را بویژه در حوزه دفاع مقدس تولید نموده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =