کد خبر: 295212
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۲
بازدید 628
بازسازی کانون پرورش فکری شماره یک گنبد کاووس به همت خیر گنبدی

بازسازی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبد کاووس با قدمتی بیش از ۴۰ سال، با حمایت خیر گنبدی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، با پیگیری مسئولان، بازسازی و تعمیر مرکز فرهنگی هنری شماره یک گنبد کاووس به همت خیر گنبدی آغاز شد.

با توجه به مسوولیت کانون در تامین امنیت و اعتلای فرهنگی کودکان و نوجوانان، مرمت ساختمان‌های کانون از اهمیت بالایی برخوردار است و این موضوع در اولویت های کانون قرار دارد. به همین منظور با پیگیری های مستمربعمل آمده پس از گذشت بیش از ۴۰ سال و فرسوده شدن ساختمان مرکز فرهنگی شماره یک گنبد کاووس، برای اولین بار یکی از خیرین محترم این شهرستان بازسازی و مرمت ساختمان آسیب دیده مرکز را برعهده گرفت و عملیات عمرانی آن آغاز شد.

گفتنی است کانون پرورش فکری شماره یک گنبد کاووس که همزمان بعنوان مرکز فراگیر ویژه‌ی کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه  نیز در حال خدمت‌رسانی است، از سال ۱۳۵۵ تاکنون در حال ارائه خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۸ سال می‌باشد.

همچنین مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبد کاووس نیز یکی دیگر از مراکز فرهنگی هنری این شهرستان است که نیاز جدی به تعمیرات اساسی دارد که با حمایت فرماندار ویژه گنبد کاووس بخشی از هزینه‌های تعمیرات این مرکز نیز تامین گردیده است و با عنایت به اینکه این مرکز بصورت دو شیفت همه روزه در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان است مرمت و بازسازی آن کمک شایانی به روند خدمت رسانی خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =