کد خبر: 295277
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱
بازدید 391
قطار هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی، به جهان شهر یزد، نزدیک می‌شود

به مناسبت سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی نمایش‌های برتر، قطار هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری استان، به جهان‌شهر یزد، نزدیک می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان یزد، هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری  استان، در روزهای ۱۲ و ۱۳ بهمن ۹۸ با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» برگزار می‌شود.

  در این جشنواره، صد و ده عضو نوجوان دختر و پسر در قالب شانزده گروه نمایشی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان یزد، که کارگردانی آن به عهده مربیان کانون می‌باشد، نمایش‌های خود را به روی صحنه می‌برند.

  آیین افتتاحیه این جشنواره، هم‌زمان با آغاز ایام‌الله مبارک و خجسته دهه فجربا شادپیمایی گروه‌های نمایشی و حضور کودکان و نوجوانان یزدی با عروسک‌هایشان و با برنامه‌های شاد، از میدان فرهنگ تا مجتمع فرهنگی هنری کانون، محل برگزاری جشنواره، برگزار می‌شود.

 در آیین اختتامیه، سه گروه نمایشی توسط هیئت داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به دبیرخانه جشنواره مستقر در تهران معرفی می‌شوند.

 داوری این جشنواره به عهده علیرضا خورشیدنام، علی شکاری و مریم نیک‌آیین، از هنرمندان عرصه نمایش استان، می‌باشد.

  گفتنی است جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی،   ۲۶ تا ۲۹ فروردین۹۹ به میزبانی کانون پرورش فکری استان خوزستان، با حضور چهارده گروه نمایشی منتخب، درشهر اهواز برگزارخواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =