کد خبر: 295446
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
بازدید 784
تقدیر استاندار گلستان از فعالیت‌های کانون پرورش فکری در ترویج فرهنگ نماز

فعالیت‌های کانون پرورش فکری در حوزه‌ی توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز از سوی هادی حق شناس استاندار گلستان و رییس ستاد اقامه نماز این استان با اهدای لوح تقدیر مورد قدردانی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، طی ارزیابی فعالیت های مربوط به اقامه نماز دستگاه‌های اداری استان در سال ۱۳۹۷، از اداره کل کانون پرورش فکری این استان به عنوان دستگاه برتر در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:

از زحمات و تلاش‌های ارزشمند جنابعالی و اعضای شورای اقامه نماز آن دستگاه در ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در سال ۱۳۹۷ که بر اساس ارزیابی و رای هیات داوران بعنوان دستگاه برتر انتخاب و شایسته تقدیر شده اید، تشکر و قدردانی نموده، توفیقات روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه الطاف حی سرمدی جلت عظمه و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت ا...العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) برایتان آرزومندم.

گفتنی‌است اداره کل کانون پرورش فکری گلستان در چندسال متوالی توانسته است موفق به دریافت عنوان دستگاه برتر اقامه نماز در این استان شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =