جشن دهه فجر کانون پرورش فکری آزادشهر در روستای قره‌سو برگزار شد

همزمان با چهل‌ و یک‌مین فجر انقلاب اسلامی، کانون پرورش فکری آزادشهر با انجام ویژه‌ برنامه‌ای در روستای قره‌سو این ایام را جشن گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در این برنامه که با حضور مدیرکل کانون، فرماندار و مسئولین شهرستانی همراه بود، مربیان کانون ایام الله دهه فجر را بهانه‌ای دیگر برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان روستایی و مناطق کم‌برخوردار قرار دادند و با مجموعه‌ای از برنامه‌های کتاب‌محور به میهمانی کودکان روستای قره‌سو شهرستان آزادشهر رفتند.

در ابتدای این برنامه محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، ازاجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در این روز خبر داد و اظهار داشت: یکی از اهداف انجام این برنامه‌ها انتقال مفاهیم انقلاب از طریق آموزش‌های غیر مستقیم به کودکان و نوجوانان می‌باشد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف کانون پرورش فکری انجام فعالیت‌های کتاب‌محور، افزایش دانایی و در دسترس قرار دادن برنامه های آموزشی برای کودکان و نوجوانان در همه نقاط مخصوصا مناطق محروم است گفت: در همین راستا مربیان توانمند کانون ویژه برنامه‌ امروز را با حضور در مناطق محروم و با رویکردهای فرهنگی، هنری و ادبی  برای کودکان و نوجوانان اجرا می کند.

او همچنین جهت تجهیز کتابخانه مدرسه این روستا به مدیران آن قول مساعد داد.

در ادامه این برنامه که با مشارکت آموزش و پرورش، مرکز بهداشت و کتاب‌خانه سیار روستایی کانون آزادشهر و همراهی دانش آموزان قره‌سویی انجام شد، مربیان کانون پرورش فکری آزادشهر با اجرای نمایش خلاق، بازی و سرگرمی، مسابقه، سرودخوانی، قصه‌گویی، آموزش‌های بهداشت فردی، جشنواره خوراکی‌ها، برپایی کارگاه «نوشتن خلاق» با موضوع چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، قصه‌گویی و ... روز با نشاطی را برای آنها رقم زدند.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =