دو نمایشنامه از آذربایجان‌غربی به مرحله کشوری راه یافتند

با اتمام مرحله داوری، اسامی راه‌یافتگان بخش نمایش‌نامه‌نویسی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در بخش نمایش‌نامه‌نویسی این دوره از جشنواره، تعداد ۲۷۷ نمایش‌نامه از ۲۹ استان کشور توسط دبیرخانه جشنواره دریافت شد که از این تعداد، ۲۲ اثر از مراکز کانون استان آذربایجان‌غربی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

دبیر هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی گفت: نمایش‌نامه‌ها از سوی هیات انتخاب شامل یدالله وفاداری، حسن دادشکر و آزاده انصاری بررسی شد و از بین ۲۷۷ نمایش‌نامه شرکت‌کننده در این بخش، ۱۵ نمایش‌نامه در مرحله نخست انتخاب شد.

امیر مشهدی‌عباس هم چنین افزود: این نمایش‌نامه‌ها از سوی اساتید نمایش‌نامه‌نویسی مشاوره‌ی تخصصی خواهند گرفت و پس از بازبینی به مرحله داوری اصلی راه خواهند یافت. در مرحله پایانی از بین این آثار سه نمایش‌نامه به عنوان آثار برگزیده معرفی خواهند شد.

بر همین اساس، «خدانگهدار عم قزی» اثر صدیقه صادقی، شیرین باقرالموسوی و علی‌اکبر پوررسول و «لالو» اثر سمیه حسین‌نژاد از آذربایجان غربی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.

مرحله پایانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اواخر فروردین ۱۳۹۹ در اهواز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =