کد خبر: 296004
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
من و مادرم یه تیم هستیم

ویژه برنامه ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن در مرکز شماره دو اسفراین برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ویژه برنامه  ای به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن در مرکز شماره دو اسفراین برگزار شد.

صدیقه محمد آبادی مربی مسئول فرهنگی مرکز ۲ اسفراین با اعلام  این خبر گفت:همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)  و گرامیداشت مقام  زن  و روز مادر، مسابقه ای فرهنگی،ورزشی برگزار گردید .

محمد آبادی با اشاره به اینکه ، گرامیداشت روز مادر فرصت مغتنمی بود تا میزبان مادران اعضا دختر کودک و نوجوان در مرکز باشیم تا ضمن تبریک روز مادر،آنا را از نزدیک با کانون و مجموعه فعالیت های ان آشنا کنیم.

 فاطمه نودهی مربی فرهنگی این مرکز نیز عنوان کرد ، به همین مناسبت اعضای کودک و نوجوان دختر مرکز ۲ به همراه مادران و مربیان مرکز در  این برنامه فرهنگی ورزشی شرکت کردند .در این ویژه برنامه  که با همکاری اداره ی ورزش و جوانان اسفراین بود ،اعضا و مادران در قالب تیم های دو نفره مادر و دختری در مسابقات دارت ، طناب زنی و لیوان چینی  شرکت کرده و روز شاد و مهیجی را برای خود خاطره ساختند.

محمدابادی در ادامه گفت ؛ این برنامه ی فرهنگی،ورزشی با هدف فراهم کردن فضایی شاد و در خصوص معرفی شان و جایگاه حضرت فاطمه (س ) در اسلام و مقام مادر برگزار شد ، زمان مناسبی بود  تا کودکان و نوجوانان در کنار مادران و همچنین همسالان خود علاوه بر سرگرمی و شور نشاط ، با مفاهیم و موضوعات فرهنگی،دینی و ورزشی  آشنا شوند.

در پایان برنامه ،با جمع بندی امتیازات هدایای نفیسی به سه گروه  از برندگان از طرف اداره ورزش و جوانان اهدا شد .

گفتنی است در سایر مراکز کانون استان نیز ویژه برنامه ای به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =