کد خبر: 296025
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
بازدید 814
 دو موفقیت تازه برای مربی ادبی کانون استان قزوین

رونمایی از کتاب اعضا و کسب دو رتبه در دومین جشنواره دانشجویان پیام نور کشور، موفقیت‌های تازه مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، «بتول پورشیخ آهندانی» مربی ادبی کانون استان قزوین در مراسمی از کتاب تازه اعضای خود«هشتگ، داستان» رونمایی کرد.

این کتاب، مجموعه داستان کوتاه نوجوان، گردآوری‌شده و منتخب این مربی ادبی کانون است که به سفارش و همت حوزه هنری تالیف و چاپ شده و در سالن همایش حوزه هنری با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین و «علی هوشمند» رییس حوزه هنری استان رونمایی شد .

این کتاب توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده ونویسندگان نوجوان آثار این کتاب از اعضای ارشد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

اعضای نویسنده این کتاب جلسه نقد کوتاهی با «حسن لطفی»  نویسنده، کارگردان و منتقد فیلم استان داشتند و در پایان به کلیه مهمانان مراسم کتابی به رسم یادگار اهدا شد.

پورشیخ هم‌چنین در دومین جشنواره دانشجویان پیام نور کشور در استان سمنان با عنوان «رویش»در بخش شعر رتبه نخست و در بخش داستان کوتاه مقام سوم را کسب کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =