تجلیل از مراکز  برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون استان اردبیل

آیین تقدیر از مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد و از مربیان برگزیده کانون استان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، صبح روز چهارشنبه ۳۰ بهمن از مراکز برتر و مربیان جهادگر پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون تقدیر شد.

پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود ملی، نماهنگی در رابطه با آیین تقدیر مراکز به نمایش درآمد که در آن شاخصه‌های کمی ارزیابی مانند تعداد اعضای جدید، تعداد اعضای تمدیدی، تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌ها، دفعات اجرای برنامه‌ها، امانت کتاب و شاخصه‌های کیفی مانند وضعیت فیزیکی و ظاهری، فضاسازی مرکز، خدمات فنی و کتابداری، برنامه‌ریزی و عملکرد، عملکرد نیروی انسانی، مدیریت مرکز، نگهداری وسایل و تجهیزات، تعاملات برون انسانی، شرکت در برنامه‌های استانی و کشوری، عملکرد مرکز در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری ادبی، رعایت مسائل مالی و... به عنوان شاخصه‌های انتخاب بهترین مراکز کانون در سراسر کشور معرفی‌شده بود.

در این ویژه‌برنامه فاضل نظری، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در جمع مسئولان مراکز برتر کانون سخن می‌گفت، بر اهمیت توجه به مراکز و مربیان کانون تأکید کرد و از اجرای طرح تمیم(تأمین محتوای یکپارچه مراکز) برای تجهیز مراکز کانون به کتاب‌های ناشران مختلف و اسباب‌بازی خبر داد.

بر اساس این گزارش، در بخش قدردانی از مراکز ثابت برتر که با حضور فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری، محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون، امیرحسین آزادی‌وفا معاون توسعه و مدیریت منابع و محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید انجام شد، اکرم راضی مربی مسوول مرکز شماره یک کانون کوثر موردتقدیر قرار گرفت.

در بخش قدردانی از مربیان مراکز سیار شهری و روستایی برتر نیز مصطفی مؤمنی رییس کانون زبان ایران، محمدرضا کریمی‌صارمی معاون تولید و حامد میرزاحسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون برای تقدیر از مربیان برتر روی صحنه آمدند و از بهروز هواخواه‌وطن مربی کتابخانه سیار روستایی مشکین‌شهر در کنار سایر برگزیدگان تقدیر شد.

همچنین، در بخش قدردانی از مربیان جهادگر پیک امید (بخش استانی) که با حضور محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی، قاسم تنها مدیرکل دفتر مرکزی حراست و افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی برگزار شد، از محسن وظیفه مربی کتابخانه سیار روستایی پارس‌آباد در کنار سایر برگزیدگان تجلیل به عمل آمد. در این بخش ویدیو کلیپی در رابطه با فعالیت‌های تماشاخانه سیار (پیک امید) پخش شد.

در پایان مراسم همه تقدیرشدگان عکس یادگاری دسته‌جمعی گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =