کد خبر: 296260
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
بازدید 189
جشن خداحافظی و رونمایی ۲۲ عنوان کتاب بریل در مرکز ۲۱ رقم خورد

مجموعه ۲۲ عنوان کتاب به خط بریل از آثار نویسندگان مختلف ادبیات کودک و نوجوان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی و هنری شماره ۲۱ کانون رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، رونمایی از  ۲۲ عنوان کتاب کودک و نوجوان به خط بریل برای نابینایان در روز جهانی معلولان از جمله اقدامات موثری بود که آذر ماه سال ۹۸ در مرکز فرهنگی هنری ۲۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رقم خورد.

این مراسم با حضور تعدادی از نویسندگان کتاب‌ها، کودکان و نوجوانان نابینا و مربیان ادبی هنری و فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان فدک برگزار شد.

زهره پریرخ نویسنده، مجید عمیق نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون، میترا ناظم مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱ و شاه‌محمدی معلم دانش‌آموزان نابینای مدرسه «نرجس» از جمله حاضران در این مراسم بودند.

کانون مرکز ۲۱ استان تهران همچنین در تیر ماه سال جاری به همراه بچه ها جشن خداحافظی برای طاهره بشیر از مربی مرکز برپا کردند تا در حین اینکه در خاطره ها ثبت می شوند تشکری از زحمات چندین ساله ایشان به عمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =