آسمانی‌شدن نه بال می‌خواهد و نه پر، دلی می‌خواهد به وسعت خود آسمان

کانون‌پرورش فکری استان همدان، در سی‌وسومین سالروز آسمانی‌شدن شهید حاج‌ستار ابراهیمی، یاد و خاطره‌ی این شهید سرافراز را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مدیرکل و همکاران کانون استان، در سی‌وسومین سالگرد عروج ملکوتی سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج‌ستار ابراهیمی ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، بر سر مزار این شهید عزیز گرد هم آمدند و با نثار صلوات و فاتحه، یاد و نام آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.
شهید حاج‌ستار ابراهیمی‌هژیر یکی از سرداران شجاع تیپ سوم انصارالحسین(ع) سپاه استان همدان بود که از آغاز جنگ تحمیلی به ندای رهبرش لبیک گفت و به جبهه‌های حق علیه باطل شتافت.
وی در عملیات‌های مهم و مختلفی هم‌چون فتح‌المبین، خیبر، والفجر ۲و۴، میمک و... شرکت داشت و در نهایت در عملیات کربلای ۵ که مسئولیت گردان ۱۵۵ را به عهده داشت، به ندای دل بی‌قرار و عاشقش لبیک گفت و به خیل شهدا پیوست.
لازم به ذکر است شهید حاج‌ستار ابراهیمی پدر آسمانی معاون فرهنگی کانون استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر است که در تاریخ ۶۵/۱۲/۱۲ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. هم‌چنین کتاب دختر شینا که از کتاب های پرمخاطب ادبیات پایداری است و در حال حاضر به چاپ صدودوم رسیده است در بردارنده خاطرات زندگی مشترک شهید حاج‌ستار ابراهیمی و همسر گرانقدر و فقیدش مرحومه قدم‌خیر محمدی‌کنعان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =