برگزاری مسابقات «زیباترین لبخند» و «کاردستی» در فضای مجازی مرکز پردیس

طرح پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری پردیس به اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در راستای طرح پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی، برخی مراکز فرهنگی هنری استان تهران تمهیداتی اندیشیده اند تا اعضا و مربیان در روزهایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان ارتباط حضوری ندارند بتوانند جهت پربارتر کردن زمان استراحت شان؛ در فضای مجازی با یکدیگر در تعامل باشند.

بر این اساس مرکز فرهنگی هنری پردیس در کانال تلگرامی خود مسابقه مجازی «زیباترین لبخند» را با داوری  رامینه بهمنی و مینوسا بهمنی  از اعضای نوجوان مرکز و عضو انجمن عکاسی کانون پرورش فکری استان تهران برگزار کرد که در روزهای تعطیلی مدارس و مراکز کانون با استقبال قابل قبولی از طرف اعضا و والدین مواجه شد.

از بین ۷۳ عکس ارسالی در ابتدا ۳۶ عکس انتخاب و در نهایت ۳ عکس در بخش کودک و ۲ عکس در بخش نوجوان به عنوان منتخب از نگاه داوران معرفی شدند. جوایز برندگان در اولین جشن مرکز تقدیم خواهد شد و تمامی کسانی که عکس ارسال کرده اند نیز هدیه ای کوچک به رسم یادبود از دوران مبارزه با بیماری و اتحاد و همدلی با یکدیگر دریافت خواهند کرد . 

همچنین مسابقه مجازی «کاردستی با هر چه که در خانه داریم» در کانال تلگرام این مرکز به اشتراک گذاشته شد و از بین ۴۷ تصویر  رسیده از کاردستی ها ۳ کار در بخش کودک و ۳ کار در بخش نوجوان انتخاب شدند.

لازم به ذکر است در این روزها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور و به خاطر تعطیلی مدارس، مهد کودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری که باعث شده کودکان و نوجوانان در خانه‌ ها و در کنار والدین خود حضور داشته باشند؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایطی مهیا کرده تا مربیان داوطلب کانون بتوانند فعالیت‌ها و برنامه‌های‌شان را در قالب فایل ‌های خلاقانه تصویری برای بچه ‌ها ارایه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =