کد خبر: 296407
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
طرح «پیک امید مجازی»، در استان خراسان شمالی اجرا شد

طرح «پیک امید مجازی»، در استان خراسان شمالی اجرا شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، اسماعیل عسکری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، ضمن اعلام آغاز اجرای طرح «پیک امید مجازی»، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین با توجه به تعطیلی مدارس، مهد کودک‌ها و مراکز فرهنگی هنری، در جهت ماندگاری کودکان و نوجوانان در خانه با تلاش داوطلبانه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  محتواهایی در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و سرگرمی تولید و در اختیار خانواده‌ها در فضای مجازی قرار می‌گیرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی افزود: همچنین گزیده‌ای از انیمیشن‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌های کانون به‌صورت رایگان برای استفاده خانواده‌ها منتشر شده است.

وی گفت: علاقه مندان می‌توانند جهت استفاده از انیمیشین‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌ها به آدرس اینترنتی http://omid.kpf.ir/ مراجعه و یا با مراجعه به شبکه‌های اجتماعی با وارد کردن #در دل دارم امید، #کانون امید و #پیک_امید از مطالب آموزنده آن استفاده کنند.

عسکری با بیان اینکه اجرای این طرح تا بازگشایی مدارس پس از مهار ویروس کرونا ادامه خواهد یافت، افزود: پیک امید نتیجه فعالیت داوطلبانه و جهادی مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرایط بحران و خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =