فعالیت های کانون لرستان در فضای مجازی ادامه دارد

با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مربیان وکارشناسان کانون با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انتشارآنها در فضای مجازی و «پیک امید مجازی کانون»، فعالیت دارند و همچنین به همین منظور، در ساخت برنامه تلویزیونی«حُونه اُمید» از سوی شبکه افلاک صدا وسیمای مرکز لرستان همکاری می کنند.

به گزارش روابط عمومی کانون لرستان، همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مربیان وکارشناسان کانون با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی و انتشارآنها در فضای مجازی، فعالیت دارند
مدیرکل کانون استان لرستان دراین خصوص گفت: این روزهامربیان کانون استان با موضوع«فاصله گذاری اجتماعی»درتهیه وساخت برنامه تلویزیونی«حُونه اُمید» از سوی شبکه افلاک صدا وسیمای مرکز استان همکاری می کنند.
محمدجوادمحمدی افزود: برنامه ی خانوادگی با عنوان «حُونه اُمید» در استان درحال ساخت است و قسمت هایی از این مجموعه در مراکز شماره2 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خرم آباد تصویر برداری می شود.
وی اضافه کرد: مربیان مراکز کانون خرم آباد در این مجموعه به معرفی کتاب های کانون، کاردستی، بازی وسرگرمی، قصه گویی و ... می پردازند.

مدیرکل کانون استان لرستان به «پیک امید مجازی» کانون اشاره کرد و عنوان داشت: نشانی www.omid.kpf.ir  آدرس دامنه پرتال اینترنتی کانون است که به همین منظور راه‌اندازی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این پرتال و صفحه‌های کانون در شبکه‌های اجتماعی فایل‌های آموزشی تهیه‌شده از سوی مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون را در زمینه‌هایی مانند کاردستی، قصه‌گویی، کتاب‌خوانی، معرفی کتاب و... مشاهده کنند.
در همین حال تولیدات مختلف کانون در زمینه فیلم های سینمایی و پویانمایی و فایل تصویری و صوتی برخی از کتاب‌های کانون با قابلیت ذخیره‌سازی (دانلود) نیز در همین فضا در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.
برای دسترسی آسان‌تر کودکان و نوجوانان به فایل‌هایی که مربیان کانون برای همراهی با بچه‌ها تولید و منتشر می‌کنند، علاوه بر این پایگاه، هشتک‌هایی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با عنوان‌های #در دل دارم_ امید، #کانون_ امید و #پیک_ امید طراحی شده است.
گفتنی است: برنامه تلویزیونی«حُونه اُمید(خانه ی امید)» به تهیه کنندگی سیدامیرحسین هاشمی و کارگردانی سیدمحمدطاهری وتصویربرداری جابرامرایی و صدا برداری امیرعباس امیری قرار است در روزهای زوج ساعت12تا13 از شبکه افلاک به روی آنتنم برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =