کد خبر: 296668
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
جهاد فرهنگی هنری مربیان کانون استان در قالب فعالیتهای مجازی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از تشکیل و راه اندازی 15 گروه مجازی در سطح مراکز با هدف غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در روزهای حضور در خانه به سبب عدم شیوع ویروس کرونا در استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان ، اسماعیل عسکری با بیان این خبر افزود: تمام مراکز ثابت و سیارشهری و روستایی استان – به استثنای 3واحد روستایی که بیشتر به جهت عدم پشتیبانی خطوط اینترنتی از این امکان و فرصت محروم مانده اند- در این اقدام جهادی و داوطلبانه به تولید محتوای فرهنگی هنری برای مخاطبان خود در طول ساعات معینی از شبانه روز می پردازند.

عسکری ادامه داد: بیش از یکهزار و پانصد عضو کودک و نوجوان به اتفاق خانواده هایشان از انواع برنامه ها و فعالیتهای جذاب و اثرگذار فرهنگی هنری ادبی، تولید و طراحی شده توسط مربیان پرتلاش مراکز استان بهره مند می شوند.

وی افزود: علاوه بر تزریق و تامین خوراک فرهنگی هنری در گروه های مجازی توسط مربیان کانون استان بیش از 120اثر تولیدی مربیان برای پیک امید مجازی کشور به نشانی omid.kpf.ir در نوبت اشتراک گذاری است که علاقمندان می توانند با هشتک های #در دل دارم امید# کانون مهربانی # پیک امید به این آثار فرهنگی و هنری اعم از قصه گویی ، فیلم کوتاه، انیمیشن، کاردستی، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی و..دسترسی داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =