دومین جلسه شواری فرهنگی کانون خراسان جنوبی  در سال ۹۹ برگزار شد

دومین جلسه شواری فرهنگی کانون استان خراسان جنوبی با هدف بررسی فعالیت‌های کانون استان در پیک امید مجازی هم‌زمان با روز شنبه ۳۰ فروردین ماه در محل اداره کل کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این جلسه با اشاره به نامگذاری سال به عنوان سال جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: در سال ۱۳۹۸ در جهت شکوفایی استعداد کودکان ونوجوانان در کانون استان اتفاقات خوبی رقم خورد و امیدواریم در سال جدید هم با برنامه ریزی مناسب و دقیق در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم و در جهت تولید و ارایه برنامه های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان جهشی مضاعف داشته باشیم .

وی در ادامه به برنامه‌های سال ۹۹ افزود، در سال جاری نیز بر اساس سیاست‌های ده‌گانه مدیر عامل محترم، و برنامه‌های ابلاغی معاونت فرهنگی کانون در جهت کشف و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان حرکت خواهیم کرد.

حمیدی با اشاره به تولید بیش از ۶۵۰ محتوای فرهنگی و هنری تولید شده توسط مربیان کانون استان شامل کاردستی، اوریگامی، قصه‌گویی و روخوانی کتاب، آموزش تکنیک‌های نقاشی و تولید فیلم‌های آثار ادبی  گفت : تولید این آثار تأثیر قابل توجهی در پر کردن اوقات فراغت کودکان دارد.

مدیر کل کانون استان،  پیک امید مجازی را فرصتی مناسب جهت گسترش فعالیت‌های کانون در سطح اجتماع دانست و افزود: باید توجه  ویژه ای به محتوا، کیفیت آموزشی و فنی آثار تولیدی و توجه به نیازهای روز کودکان و نوجوانان جهت ارایه در فضای مجازی داشته باشیم و همچنین به صورت گسترده تر این فعالیت‌ها در فضای مجازی باز نشر داشته باشد.

 در ادامه این جلسه نیز سایر کارشناسان عضو شورای فرهنگی  به ارایه‌ی  گزارش اقدامات مراکز در پیک امید مجازی و همچنین نظرات و پیشنهادت خود در خصوص ادامه فعالیت در پیک امید مجازی پرداختند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =