کد خبر: 297075
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
بازدید 189
شورای فرهنگی کانون لرستان برگزارشد

سومین نشست شورای فرهنگی کانون پرورش فکری لرستان ویژه بررسی شیوه نامه فعالیت های مجازی، بازگشایی مراکز و برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های تابستانی درخرم آباد برگزار شد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل کانون لرستان، صبح امروز 23 اردیبهشت ماه 1399 سومین نشست اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری لرستان ویژه بررسی شیوه نامه فعالیت های مجازی، بازگشایی مراکز وبرنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های تابستانی با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی اجرایی و کارشناسان درخرم آباد برگزار شد.
براساس این گزارش: درابتدای جلسه مدیر کل کانون لرستان ضمن قدر دانی از تلاش همه ی همکاران برای برگزاری کارگاههای مجازی و تهیه آثار مطلوب برای پیک امید مجازی بر تداوم فعالیت های انجمن ها تاکید کرد.
محمد جواد محمدی از کارشناسان خواست تا در اجرای برنامه ها از مشارکت سایر دستگاه ها کمک بگیرند و مراکز برای جذب و ماندگاری اعضا از روش های خلاقانه استفاده کنند و از حضور پذیرش اعضا در مراکز خودداری شود.
وی از کارشناسان خواست تا تخصص و گرایش های فرهنگی، هنری وادبی مربیان در همه ی رشته ها شناسایی و از توانایی این همکاران به منظور آموزش غیر مستقیم به اعضا استفاده شود.
درادامه چگونگی حضور مربیان مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت و بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی) بسترسازی مناسب برای استفاده مربیان برای تولد آثار فرهنگی، هنری وادبی و چگونگی برگزاری کارگاه های مجازی در ساعات حضور مربیان در مرکز بررسی شد.
در بخش بعدی این نشست؛ آثار رسیده به مسابقات: «خانواده، خلاقیت، شادی» و مسابقه ی «ماه مهربان» ارزیابی شد و قرار شد که در پایان اردیبهشت داوری شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =