کد خبر: 297138
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
بازدید 119
نشست مجازی انجمن داستان کانون پرورش فکری یزد برگزار شد

سلسله نشست‌های انجمن ادبی کانون پرورش فکری یزد با توجه به شرایط موجود کرونا، به صورت مجازی برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این نشست انجمن ادبی، با هدف ادامه روند رشد ادبی اعضای انجمن داستان با حضورعالیه سلطانی کارشناس ادبی کانون پرورش فکری استان و مشارکت ۴۰ نفر از مربیان و اعضای نوجوان و ارشد کانون از طریق اپلکیشن واتساپ برگزار شد.

 خوانش داستان از سوی فاطمه بابایی با داستان «زندان شیشه‌ای»، مبینا شیخعلیشاهی با داستان «متفاوت»، زهرا امجد با داستان «سرجوخه دوم کرونا ویروس»، امیررضا انتظاری با داستان «کتاب سال» و اعظم جلالیان مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره یک با  داستان «در سلامت کامل غرق شدیم» وراضیه ساقی مربی ادبی مرکز فرهنگی هنری شماره دو با داستان «مانی و اشکالو»، مهم‌ترین بخش این نشست بود که آثار خوانده شده، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

 فاطمه قانع مسئول انجمن داستان آفرینش کانون پرورش فکری یزد، گفت:  این نشست داستانی، برای اولین بار به شکل مجازی برگزار شد هرچند که قبل از آن ده نشست به شکل حضوری با موضوعات مختلف برگزار شده بود.

 وی ادامه داد: این نشست با توجه به دور بودن اعضا و ارتباط به شکل مجازی، در نوع خودش جذاب و زیبا بود و تجربه‌ای به تجارب مربیان و اعضای علاقه‌مند اضافه شد.

 قانع در پایان اظهار داشت: امیدوارم از طریق مجازی بتوانیم به اهدافمان نزدیک‌تر شویم و طریقه‌ای عمل کنیم که اعضا بتوانند به خوبی سیر داستانی خود را ادامه دهند و با نقد و بررسی آثار بتوانیم کمک شایانی به آن‌ها داشته باشیم و چرخه ارتباطی ما هم‌چنان، برقرار و پابرجا باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =