کتاب «خاتم» اثر عضو کانون آذربایجان‌غربی منتشر شد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از انتشار کتاب خاتم، حاوی اثر ادبی معصومه علیزاده صدقیانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۲ ارومیه از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان غربی، جواد زاهدی با اعلام این خبر گفت: «یک قدم مانده به خورشید» عنوان اثر عضو مرکز شماره ۲ کانون ارومیه به عنوان برگزیده چهارمین دوره جشنواره ملی خاتم در کتابی با همین عنوان منتشر شد.

زاهدی افزود: این کتاب حاوی دو اثر برگزیده چهارمین فراخوان جشنواره ملی خاتم است که برگرفته از ویژگیهای شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم «ص» و آشنایی کودکان و نوجوانان باسیره و روش زندگی این پیامبر است که با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان، مستند به اسناد و روایات معتبر می باشد.

وی گفت: برای دومین سال متوالی است که آثار اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در این جشنواره ملی برگزیده و در قالب کتاب خاتم منتشر می شود.

مدیرکل کانون استان تصریح کرد: سال گذشته نیز آئین رونمایی از کتاب «پیامبر رحمت» آثار برگزیده سه عضو نوجوان دختر از مرکز شماره ۲ کانون اورمیه به نامهای معصومه علیزاده صدقیانی ،دنیا احمدی بابوری و سپیده شیخ لو با حضور دو تن از نویسندگان برجسته کشوری (طاهره ایبد و مجید قیصری) و جمعی از مسئولین استان در چهارم تیر ماه ۹۸ برگزار شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =