کد خبر: 297181
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
بازدید 561
انجمن ادبی شعر؛ «قطره قطره تا دریا»

اولین جلسه انجمن ادبی شعر استان بوشهر به نام قطره قطره تا دریا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، در این انجمن ادبی که با حضور بیش از ۱۰۰ عضو فعال و مربیان ادبی، کارشناس آفرینش های ادبی ، مدیر کل استان و حسین تولایی مسئول انجمن‌های ادبی کشور برگزار گردید. کارشناس تخصصی برنامه محبوبه بزم آرا بانوی شاعر و صاحب اثر از استان خراسان رضوی بود .

در این جلسه مجازی، طی برنامه ریزی‌های قبلی و با هماهنگی مربیان و اعضا ٨ اثر ادبی شعر از آفرینش های اعضاخوانده شد. اعضا ضمن شعرخوانی به نقد و بررسی آثار تعیین شده پرداختند و نکته نظرات ادبی و منتقدانهی خود را پیرامون هر اثر بیان کردند . این نظرات شامل نقد فرم و محتوای آثار شد که ضمن تحسین و تشویق یکدیگر برای بهتر نوشتن و شاعرانه‌تر بودن به هم‌فکری با هم پرداختند .

در ادامه‌ی نقد هر اثر توسط اعضا انجمن ادبی ، محبوبه بزم آرا  شاعر منتقد به خوانش آن اثر پرداخته و در کنار نقد و بررسی اثر، شرایط  راهنمایی بیشتر و بهتر اعضا را از ظرفیت های ادبی فراهم کردند .

 براساس این خبر، این محفل انس مجازی که با هدف گسترش اطلاعات ادبی اعضا، کشف و پرورش استعداد آنان و آشنایی بیشتر و بهتر آنها با نقد صحیح دوشنبه ۲۹ اردی‌بهشت ماه برگزار شد، پس از دو ساعت فعالیت با شعر خوانی شاعر منتقد محبوبه بزم آرا به کار خود در این جلسه پایان بخشید .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =