برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر در مازندران تشریح شد

مدیر کل کانون پرورش فکری مازندران در نخستین نشست کمیته کودک ونوجوان دفاع مقدس، از تشریح برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز فتح خرمشهر در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، محمد علی یزدان شناس با اعلام این خبر بیان داشت: با تشکیل ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان، کمیته کودک ونوجوان هفته دفاع مقدس در این اداره کل شکل گرفت.

وی افزود: امسال نیز مانند سال های گذشته در آستانه سالروز فتح خرمشهر، نشست کمیته کودک ونوجوان این ستاد در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجونان استان مازندران  برگزار شد و برای گرامی‌داشت فتح خرمشهر، برنامه‌های متعدد فرهنگی، هنری و ادبی پیش بینی شده است.

مدیر کل کانون مازندران گفت: انتقال مفاهیم دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان از حساسیت و ارزش ویژه‌ای برخوردار است؛ به همین منظور توجه به کیفیت اجرای برنامه‌ها و مفاهیم مورد نظر همواره مورد توجه کارشناسان کانون بوده است.

این مسوول فرهنگی در عین حال به آمار برنامه‌های اجرایی این کمیته اشاره نمود و اظهار داشت: در مجموع: 236 برنامه در حوزه کودک ونوجوان با "فتح خرمشهر"  پیش بینی شده است که از این میان، 173 برنامه فرهنگی- 37 برنامه هنری و 26 برنامه ادبی می باشد.

وی اظهار داشت: با توجه وضعیت ویروس کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی هنری کانون، این برنامه‌ها در بستر فضای مجازی به صورت تولید محتوای فرهنگی اجرا می شود.

یزدان شناس گفت: برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان ستاد هفته دفاع مقدس ویژه سال 99 به صورت فرایندی تا پایان سال در مراکز فرهنگی هنری به اجرا در خواهند آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =