کد خبر: 297233
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
بازدید 415
بیست و سومین ویژه‌برنامه «بوی گل بوی خدا» در یزد برگزارشد

بیست و سومین ویژه‌برنامه‌ی «بوی گل بوی خدا» با توجه به شرایط موجود کرونا، به‌صورت مجازی برگزارشد

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این ویژه‌برنامه که همه ساله از سوی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری یزد و با مشارکت تمام و کمال اعضا، همراه باضیافت افطار، انجام می‌شد، به دلیل ویروس کرونا و شرایط موجود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در استودیوی صدای ماندگار، از طریق لایو اینستاگرام و پیج کانون استان یزد برگزار شد.

 پخش سرودملی جمهوری اسلامی ایران، پخش آیاتی از قرآن کریم، پخش سرود کانون، خاطره‌بازی  با حضور سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون استان، حضور حجت‌الاسلام آیت‌اللهی و صحبت پیرامون ماه رمضان و کتاب قرآن و طرح سئوال‌های مجزا  برای سه گروه سنی «۷ تا۱۲»، «۱۲ تا۱۸» و «۱۸سال به بالا»، ارتباط تلفنی با غلام‌رضا بکتاش از شاعران حوزه‌ی کودک و نوجوان کشور، خوانش داستان از سوی «فاطمه ملکوتی» با داستان «گل‌های کاغذی»، «حدیث زحمت‌کش» با داستان «امتحان آنلاین»، خوانش «حکایتی از قضاوت حضرت علی(ع)» ازسوی «ایلیا میرشاهی»، شعرخوانی زهرا غیاثی از سروده‌های الهه رحیم‌نژاد، معرفی کتاب «فریاد کوه» از سوی «الناز سعادت دوست»، و ترانه‌خوانی «محمد طحانی» عضو ارشد مرکز فرهنگی هنری شماره یک با ترانه‌هایی با عنوان «آواز بهار» و «ای ماه» از برنامه‌های این ویژه برنامه بود.

  اجرای این برنامه نیز، به عهده مهدی جاور، مربی مسوول کتابخانه پستی کانون استان بود.

  نجمه احمدزاده مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد گفت: این ویژه‌برنامه یک کار دلی ومعنوی بوده که سالیان سال در این مرکز و در شب بیست وهفتم ماه رمضان برگزار می‌شده است و اعضای دختر و پسر با یک شوقی بالا، در آماده‌سازی برنامه‌های هنری و ادبی تلاش می‌کردند تا لحظات نابی را برای یگ دیگر و مربیان و بزرگترهایشان، به ارمغان بیاورند. هرچند که ضیافت افطار نیز بخش عمده‌ی این ویژه‌برنامه بود.

 وی افزود: این ویژه‌برنامه از روزهای اولیه، با تمی ادبی اجرا می‌شد که در سال‌های بعد برای جذاب‌شدن و نیز معرفی دیگر اعضا در بخش‌های دیگر، با فعالیت‌های نمایشی، سرود و مولودی‌خوانی و مسابقات و سرگرمی تکمیل شد.

 احمدزاده ادامه داد: امسال با توجه به ویروس کرنا و فاصله‌گذاری اجتماعی، برآن شدیم تا این برنامه را با رعایت کامل مسائل بهداشتی، برگزار کنیم که الحمدلله با همت و تلاش همکارانمان، این مهم، با حمایت کامل مدیرکل محترم و کارشناس مربوطه، انجام شد.

 مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد، اظهار داشت: امسال نتوانستیم سفره‌ی افطار پهن کنیم ولی در قالب بسته‌های معیشتی، با نگاه ویژه‌ی خیرین، توانستیم در این بخش هم موفق باشیم. با ذکر این نکته که قرار بود باتوجه به بیست و سوم سال برگزاری، بیست و سه بسته آماده کنیم که خوشبختانه با حمایت خوب و خداپسندانه خیرین محترم، این بسته‌ها به ۴۳بسته افزایش یافت و به دست نیازمندانی که شناسایی شده بودند، رسید.

 احمدزاده در پایان صحبت‌هایش از سید حسین پیغمبری «مدیرکل»، عالیه قوامی «معاون اداری مالی»، سکینه قیصری «کارشناس فرهنگی»، روح‌الله زارع «کارشناس هنری»، نعیمه بیدمشکی «روابط عمومی کانون استان»، اعظم جلالیان «مربی ادبی»، نغمه شکرانه، شهربانو کاظمی «مربیان فرهنگی»» و ابوالقاسم ناظمی از همکاران پشتیبان مرکز شماره یک، مهدی جاور مجری برنامه و نیز ناصر ملاحسینی «مدیر صدای ماندگار»، تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =