نیشابور فراتر از یک شهرستان است

مدیرکل کانون استان خراسان‌رضوی به همراه فرماندار شهرستان نیشابور از مراکز کانون این شهرستان بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، چهارشنبه  ۷ خراداد ۱۳۹۹ ابراهیم زره‌ساز به همراه علیرضا قامتی فرماندار نیشابور از مراکز این شهرستان بازدید کردند

علیرضا قامتی ضمن خیر مقدم به مدیرکل کانون استان، کانون را دستگاهی موثر در امر پرورش فکری دانست و گفت: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به کانون داشته باشند.

وی در ادامه آسیب‌های اجتماعی را یکی از مشکلات امروز جامعه دانست و تاکید کرد اگر تهدیدهای اجتماعی خوب مدیریت شوند ما آسیب کمتری می‌بینیم. مراکزی مثل کانون که نقش پررنگی در پرورش فکر کودکان دارند می‌توانند در این زمینه موثر باشن اگر به خروجی‌های کانون توجه کنیم متوجه می‌شویم که این سازمان رسالت خودش را تا کنون به خوبی انجام داده و کودکان و نوجوانانی که در کانون، پرورش یافته‌اند آینده درخشان‌تری داشته‌اند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان در این دیدار پس از بررسی فعالیت‌ها و مشکلات مراکز در جمع مربیان کانون و مسئولان شهر نیشابور گفت:

نیشابور فراتر از یک شهرستان است. اگر بگوییم قلب طپنده ادبیات و شعر خراسان این شهر است گزاف نگفته‌ام. نیشابور از گذشته دور تا کنون در زمینه هنر و فرهنگ پیشرو بوده و بزرگان شعر و ادب این سرزمین را در دامن خود پرورده است و مردم بسیار هنر دوستی دارد.

زره‌ساز در ادامه، کتاب را محور تمام فعالیت‌های کانون خواند و گفت: خوشبختانه محور تمام فعالیت‌های کانون بر پایه کتاب است و هرچه سطح مطالعه کتاب در جامعه بالا برود آسیب‌های اجتماعی کمتر می شود.

مدیر کل کانون استان به فعالیت‌های مجازی اشاره کرد و گفت: امروز کودکان و نوجوانان همپای تکنولوژی پیش می‌روند و ما باید با آنها همراه باشیم و بستر مناسبی را برای آنها در فضای مجازی ایجاد کنیم. کانون در سال گذشته سعی بر همین داشته تا بتواند محتوای مناسبی برای کودکان و نوجوانان در فضای مجازی تولید کند و در زمان تعطیلی مراکز کانون توانست به خوبی در فضای مجازی حضور موثر داشته باشد و اکنون در حال راه اندازی کانون مجازی است.

وی در ادامه به مسابقه نقاشی بین المللی دست‌های پاک اشاره کرد و گفت: کودکان و نوجوانان نیشابوری استقبال خوبی از این مسابقه کردند و ما تا کنون بیش از ۸۰۰ نقاشی از این شهرستان دریافت کرده‌ایم.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان طی حکمی ابوالقاسم اثنی‌عشری پیشکسوت کانون نیشابور را به عنوان مشاور خود انتخاب کرد و ایشان را به عنوان یک فرد خستگی ناپذیر فرهنگی خواند و از زحمت‌های ایشان تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =