کد خبر: 297446
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
بازدید 1114
گرامی داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در کانون لرستان

به مناسبت سالروز رحلت جانگداز بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) وقیام خونین 15 خرداد، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، در مسابقه استانی «سوگ خورشید» شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان، در گرامی داشت رحلت رهبرکبیرانقلاب حضرت امام خمینی(ره) وقیام خونین 15 خرداد، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان لرستان در مسابقه«سوگ خورشید» شرکت می کنند و فراخوان این مسابقه نیز درفضای مجازی برای شرکت همه اعضای مراکز کانون و آموزشگاه ها منتشر شده است.
مدیرکل کانون لرستان ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران گفت: مربیان کانون لرستان، متناسب با این ایام در فضای مجازی شخصیت واندیشه های امام(ره) و کتاب های ایشان را برای اعضای کودک ونوجوان معرفی می کنند.
محمدجوادمحمدی افزود: مسابقه استانی «سوگ خورشید» در قالب فرهنگی وادبی شامل: شعرخوانی از اشعار امام(ره) و تدوین گلچینی از جملات قصار امام(ره) و هنری شامل: نقاشی و خوشنویسی از اشعار امام خمینی(ره) برگزار می شود و شرکت کنندگان تا 20 خردادماه1399 فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند.      
مدیرکل کانون لرستان در پایان گفت: شرکت کنندگان می توانند ازشعرخوانی ها، فیلم 5 دقیقه ای به صورت افقی با کیفیت مطلوب و از آثارهنری عکس با کیفیت بالا و فرمت jpg گرفته و به آدرس پیام رسانهای سروش وتلگرام به شماره: 09372904556 ارسال نمایید.

نمونه ای از آثار اعضای کانون لرستان در سوگ امام خمینی(ره):
 

وقتی تو رفتی ما نبودیم
پیر جماران را ندیدیم
ما از زبان سرخ تاریخ
اما صدایت را شنیدیم
تو آمدی و عشق آمد
بر جان سرد خاک تابید
وقتیکه رفتی لاله پژمرد
غم آمد و یک باغ خشکید
در روحمان ،عشق تو باشد
در قلبمان یاد تو جاریست
ای آفتاب مهربانی ،
خرداد  ماه سوگواریست

 

حدیث جودکی عضوادبی مرکز دورود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =