روح بلند پیشوای مسلمانان جهان حضرت امام خمینی به ملکوت اعلا پیوست

در آستانه سی‌ویکمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، کانون استان همدان مراسمی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در آستانه سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و هم‌چنین بزرگداشت شهدای قیام ۱۵ خرداد مراسمی با حضور کلیه‌ی همکاران دفتر استان و  مسئولان ۵ مرکز همدان در سالن جلسات مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ همدان برگزار شد. در ابتدای این مراسم، مدیرکل کانون استان ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران، از اینکه باردیگر همکاران مراکز را ملاقات می‌کند ابراز خوشحالی کرد. ضرابی‌زاده در ابتدای سخنان خود نسبت به اجرای پروتکل بهداشتی تاکید کرد. هم‌چنین ضمن تسلیت ایام عزاداری، از حضرت امام(ره) به عنوان محبوب‌ترین رهبر جهان و اسوه ساده‌زیستی نام برد و به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی را  نشانه عشق و الفت مردم به رهبر کبیر انقلاب و همبستگی و وحدت کلمه‌ای دانست که معمار کبیر انقلاب مردم را به رعایت آن تشویق می‌کردند.
وی گریزی به خاطرات شهدا و عشق و دلبستگی آنان به امام خمینی زد و گفت: شهید چیت‌سازیان در ایام سخت و طاقت‌فرسای جنگ تحمیلی مدت‌ها در جبهه‌ها بود و به مرخصی نمی‌رفتو هنگامی که دلیل آن را می‌پرسیدند پاسخ می‌داد: نمی‌خواهم حرف امام زمین بماند.
در ادامه برنامه با پخش کلیپی از زندگی امام و پخش اعلام خبر ارتحال حضرت امام(ره) توسط  آقای حیاتی مجری خبر رادیو بار دیگر دلها راهی صبح‌گاه ۱۴ خرداد ۶۸ شد و در غم فراق امام همگان اندوهگین شدند.
سپس رمضان آهنگران کارشناس حراست استان به نقل خاطره‌ای از روز ۱۴ خرداد سال ۶۸ و تشییع پیکر مطهر حضرت امام پرداخت.
سپس پنج نفر از همکاران به روخوانی کتاب «گل‌های باغ خاطره» که مشتمل بر خاطرات حضرت امام خمینی(ره) است پرداختند.
مراسم با قرائت غزلی در فراق معمار انقلاب توسط یکی از همکاران به پایان رسید و مقرر شد در روز چهاردهم خرداد، با همکاری همکاران استان مرکزی ارتباط مستقیمی با بیت ایشان در شهر خمین برقرار و از طریق صفحه اینستاگرام به اشتراک گذاشته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =