هفت عنوان برگزیده مهرواره «نیایش» به آذربایجان‌غربی رسید.

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی هفت عنوان برگزیده و شایسته تقدیر را در مهرواره کشوری نیایش در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، ششمین مهرواره «نیایش» با هدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار ‌شد و دبیرخانه این رویداد علت تاخیر در اعلام اسامی برگزیدگان را مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا عنوان کرد.

با انتشار فراخوان این مهرواره، در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شد که مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند.

هم‌چنین بخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.

بر این اساس و با اعلام آراء هیأت داوران، زهرا حسینی عضو مرکز شماره یک ارومیه عنوان برگزیده و فاطیما بحری از مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش سفالگری (۱۳ تا ۱۸ سال)، پریا نبی زاده از مرکز شماره یک مهاباد عنوان برگزیده بخش کاردستی (۸ تا ۱۲ سال)، هستی سلیمان‌زاده عضو مجتمع شهید فرخی ارومیه عنوان برگزیده و فاطمه یاورزاده از مرکز شماره ۲ ارومیه عنوان شایسته تقدیر بخش شعر کودک، حدیث نوری از مرکز شماره یک ارومیه در بخش خوشنویسی (۱۳ تا ۱۸ سال) و فاطمه یاورزاده عضو مرکز شماره ۲ ارومیه در بخش خوشنویسی (۸ تا ۱۲ سال) عنوان شایسته تقدیر این مهرواره را برای استان آذربایجان‌غربی کسب کردند.

در عین حال قرار است آیین پایانی ششمین مهرواره کشوری در صورت مساعد بودن شرایط ناشی از بیماری کرونا ویروس، به صورت حضوری، و در غیر این صورت، به شکل غیرحضوری برگزار و جوایز برگزیدگان به نشانی آن‌ها ارسال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =