هم اندیشی فعالان حوزه‌ی نشر و تالیف آثار دفاع مقدس در کانون زنجان

نشست هم اندیشی فعالان حوزه‌ی نشر و تالیف آثار دفاع مقدس با حضور نویسندگان و شاعران کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ این جلسه که با حضور جمعی از مربیان ادبی، مربیان هنری تصویرگر، اعضای ارشد انجمن ادبی سپیدار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جناب سرهنگ سید شمس الدین موسوی؛ رئیس کنگره‌ی ملی ۳۵۳۵ شهید استان در سالن جلسات اداره‌ی کل کانون استان برگزار شد.

علیرضا نوری مدیر کل کانون استان ضمن معرفی فعالیت‌های ادبی کانون و توانمندی مربیان و اعضای ارشد ادبی در حوزه‌ی تالیف آثار دفاع مقدس، به لزوم حضور فنی و فعال اداره‌ی کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان سازمان منحصر و فعال در حوزه‌ی کودک و نوجوان در هم فکری و تولید آثار این کنگره اشاره کرد.

مدیر کل کانون استان به اهمیت معرفی شهدای بومی استان به مخاطبان کودک و نوجوان، لزوم فعالیت تیم متخصص کودک و نوجوان در حوزه‌ی نشر آثار دفاع مقدس اشاره کرد.

در ادامه سرهنگ موسوی رییس کنگره شهدای استان به اهمیت گسترش مفاهیم دفاع مقدس و انعکاس آن توسط متخصصان این امر، در قالب مجموعه آثار کیفی شعر و داستان پرداخت و با بیان این واقعیت که نشر آثار در حوزه‌ی کودکان دغدغه‌ی ملی و ارزشمند است، به تببین سیاست‌های کنگره‌ی شهدای استان پرداخت.

فاطمه سلیمانی، کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی کانون ضمن معرفی مربیان و اعضای فعال در این حوزه، از آماده سازی ۱۴ مجموعه شعر و داستان در حوزه‌ی کودک و بزرگسال با محوریت دفاع مقدس خبر داد و در پایان مربیان ادبی مولف و مربیان هنری تصویرگر در خصوص سوژه‌های پیشنهادی خود به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =