کد خبر: 297719
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
وبینارآموزشی حال خوش زندگی  در کردستان برگزار شد

وبینار آموزشی حال خوش زندگی از تاریخ 27/3/99 لغایت 29/3/99 با حضور 15 نفر از مربیان مسئولان و مربی فرهنگی کانون استان کردستان به مدت 16 ساعت با هدف تقویت و توانمندی و توانمندی نوجوانان و سلامت روان و رفتار جوانان برگزار گردید.

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان، توجه به آموزش مهارت های مثبت اندیشی در راستای برنامه های به باشی و شادکامی در کانون استان کردستان با برگزاری پنج مهارت (جرأت مندی، امید، معنویت، هوش هیجانی، روابط مثبت)  انجام پذیرفت.

گفتنی ست این پنج مهارت در راستای تکمیل آموزش های سال گذشته در بستر فضای مجازی و باحضور همکاران علاقمند و توانا در برگزاری کارگاه ها برای نوجوانان برگزار گردید.

هدف از برنامه های شادکامی، آموزش مهارت های به باشی و شکوفایی و کارکرد های بهینه و مطلوب در کودکان و نوجوانان ، آگاهی بخشی و به روز رسانی آگاهی های مربیان به منظور شناخت مهارت های مثبت و به کارگیری آن ها در فعالیت های کانون از دیگر اهداف برگزاری این دوره ها و آموزش این مهارت ها می باشد.

فایل پی دی اف کتاب کار برای همکاران حاضر در دوره ارسال گردید تا ضمن مطالعه و آشنایی با مطالب در کارگاه حاضر شوند. علاوه بر آموزش مباحث نظری از جمله تعریف مفهومی  و عملیاتی و نیز مؤلفه ها و مفاهیم مرتبط با هر مهارت،  با انجام تمرینات عملی هم همراه بوده است که همکاران کلیه ی فعالیت های ارائه شده را در مدت زمان تعیین شده انجام و ارسال کردند.

این فعالیت ها بر اساس کاربرگ های تعریف شده و البته با توجه به شرایط مجازی برگزاری کارگاه ها تعیین گردید.در این کارگاه ها و پس از طرح هر کدام از مباحث مربوطه زمانی جهت طرح پرسش و پاسخ نیز اختصاص داده شد.

کارگاه های مثبت اندیشی با هدف پاسخ گویی به نیازهای اعضای نوجوان کانون و با عنوان حال خوش زندگی  از سال گذشته آغاز شد. این دوره ها در چهار مرکز مجتمع فرهنگی هنری سنندج ، مرکز شماره  سه ، چهار و پنج سنندج با جذب اعضای نوجوان برگزار گردید.

الهام زارعی زاده و سالارگرم رودی از همکاران مجرب کانون استان تدریس این دوره را برعهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =